اشرفی گفت: برنامه پیاده روی شبانه و آموزش سلاح شناسی پایگاه مسلم ابن عقیل(ع) شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۲۵۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

علی اکبر اشرفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود با اشاره به فعالیت های پایگاه مسلم ابن عقیل محله اسلامی شهرک شهید بهشتی اظهار کرد: برنامه پیاده روی شبانه به منظور آمادگی بسیجیان و نمایش اقتدار و ایجاد امنیت در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی توسط پایگاه مسلم ابن عقیل(ع) برگزار شد.

وی با اشاره آموزش سلاح کلاشینکف در این پایگاه افزود: در راستای آشنایی بسیجیان با سلاح و باز و بست آن، کلاس آموزش سلاح برای سرگروه های حلقه های صالحین پایگاه برگزار که مورد استقبال قرار گرفت و در این آموزش با مشخصات و مختصات و نحوه تیراندازی و باز و بست آن آشنا شدند.

اشرفی با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت امامت ولی عصر(عج) بیان کرد: به همت پایگاه های بسیج امام سجاد(ع) و مسلم ابن عقیل(ع) ایستگاه صلواتی در محله شهرک شهید بهشتی و شهرک جانباز برپا و از مردم با شربت و شیرینی پذیرایی شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال دستی در پایگاه امام حسین(ع) محله اسلامی شهرک ولیعصر(عج) گفت: در جهت رقابت سالم و تفریح و ایجاد سرگرمی مسابقه فوتبال دستی در پایگاه امام حسین(ع) بدون درنظر گرفتن شرایط سنی برگزار شد که در پایان یکی از نوجوانان بسیجی مقام اول را کسب کرد.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی(ع) با بیان اینکه فعالیت های مختلفی در سطح پایگاه ها انجام می شود عنوان کرد: ایجاد معرفت ،بصیرت، تربیت و مهارت در کنار تفریح، نشاط، سرگرمی، آموزش و ورزش برای بسیجیان انجام می شود تا بسیجیان در ابعاد مختلف به رشد و تکامل فردی و اجتماعی برسند و برای آینده انقلاب اسلامی سربازان شایسته و مدیران موفقی باشند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها