جانشین مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج با برگزاری یادواره های شهدا تاثیرات بسیار زیادی در مردم مخصوصاً نسل جوانان داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۹۰۲۴۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

کریم زاده جانشین مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور بیان داشت: بسیج می تواند در زمینه های مختلف و برطرف کردن معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی امروز جامعه ما فعالیت کرده و تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی بسیج در سراسر کشور افزود: مقام معظم رهبری یاد شهدا را به اندازه شهادت می دانند لذا بسیج با برگزاری یادواره های شهدا تاثیرات بسیار زیادی در مردم مخصوصاً نسل جوانان داشته باشد.

جانشین مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه نسل جوان ما درباره جنگ تحمیلی و رشادت های جوانان در آن زمان اطلاعات زیادی ندارند برگزاری یادواره های شهدا و آشنایی با زندگی و خاطرات شهیدان دوران دفاع مقدس می تواند اثرات بسیار مثبتی بر آنها داشته باشد.

کریم زاده در خاتمه گفت: بسیج با فعالیت های بی شمار خود در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اثرات بسیار خوبی در ترویج فرهنگ اسلامی داشته است.


ارسال نظرات