جشنواره فیلم یاس در مازندران برگزار می شود

با حضور قریب به 400 هنرمند در حوزه فیلم و سینما چهارمین جشنواره فیلم یاس به میزبانی رامسر مازندران از فردا دوشنبه به مدت 4 روز آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۸۷۹۰۱۹۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر اظهار کرد: این جشنواره در پنج بخش مسابقه ایران (نمایش خانگی)، سریال‌های شبکه نمایش خانگی،‌‌‌ سینما ـ ویدیو،‌ مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی و مسابقه بین‌الملل برگزار می‌شود.

سید داریوش قانع از برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس به میزبانی رامسر خبر داد و گفت: این جشنواره از 22 تا 26 آذرماه در سالن تشریفات مجموعه تله‌کابین رامسر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آثاری از کشورهای کانادا، انگلیس، آلمان، لبنان، هلند، آمریکا، اسپانیا، فرانسه و ترکیه در بخش بین‌الملل جشنواره یاس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

قانع همچنین از اکران فیلم‌های جشنواره در سینماهای هتل رامسر، انقلاب تنکابن، جهان‌نمای چالوس، شقایق نوشهر و 11 سینما سیار در مناطق پرتردد شهرهای مازندران خبر داد.

وی یادآور شد: تا این لحظه بیش از 400 هنرمند شاخص سینمای ایران از بازیگران و کارگردانان به‌نام و منتقدان بزرگ سینمای کشور مهمان این جشنواره شدند.

سال گذشته نیز رامسر میزبان این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار