جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان نجیب ترین، شریف ترین و با وفاترین اقوام ایرانی هستند گفت: اقوام این استان همواره تابع امر ولی فقیه بوده و هستند
کد خبر: ۸۷۹۰۱۷۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوپستان سردار امان الله گشتاسبی در آیین رونمایی از تندیس همایش نقش مردم بلوچستان در استکبار ستیزی و دفاع مقدس اظهار داشت: در تاریخ ایران هیچ جایی را سراغ نداریم که مردم ایران برای شرافت، عزت و اقتدار خود کم گذاشته باشند و چنانچه در منطقه ای به خاک کشور تعرض شده آن هم به دلیل ضعف حکومت ها و عدم اعتماد آنها به مردم بوده است.
وی ادامه داد: بهترین تاریخ کشور در خطه جنوب شرق از سوی اقوام دلاور و غیور این استان رقم خورده است.
وی تاکید کرد: تلفیقی از اعتماد و همراهی ملت در کنار رهبران خود سبب شده است امروز ایران اسلامی در جهان حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد و چنان عزت یابد که نفوذ ناپذیر شود.
وی ایمان قوی، پیروی از رهبر معظم انقلاب و وجود مردم خوب و شریف ایران را از عوامل اصلی پیروزی کشور در 37 سال گذشته در مقابل همه توطئه های دشمنان دانست.
جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تاکید کرد: اقوام ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار نقش آفرین بودند به طوری که تقدیم بیش از 200 هزار شهید از اقوام مختلف گویای این مطلب است.
سردار گشتاسبی ادامه داد: قوم سیستانی و بلوچستانی به عنوان اقوامی دلاور و میهن پرست همواره با پیروی از رهبری در راه عزت و سربلندی کشور اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.
وی تاکید کرد: برای ایجاد انقلاب جهانی، دشمنان به ویژه استکبار و ایادی آن همواره با جریان سازی و تحریم و غیره مانع تراشی می کنند اما اراده پولادین مردم با ایمان ایران در کنار وحدت و همبستگی مثال زدنی آنان بزرگترین رمز پیروزی در مقابل استکبار جهانی است.
«شهررسان شه بخش» یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: مردم این استان در همه دوران به ویژه دوران حکومت قاجار که دارای ضعف بوده با تمام توان در مقابل انگلیسی ها ایستادگی کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک مقدس کشور به دست بیگانگان بیافتد.
وی ادامه داد: مردم غیور این دیار با مقدس دانستن میهن شان همچون مادر، جان دادند تا وطن از دست ندهند و این را افتخار بر خود می دانند و نسل به نسل انتقال می دهند.

ارسال نظرات