امام جمعه یاسوج:امریکا برای ملت ایران قابل اعتمادنیست

آمریکا برای ملت ایران اسلامی هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست.
کد خبر: ۸۷۹۰۱۲۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر به بیانات رهبر معظم انقلاب (ناخدای کشتی انقلاب ) نسبت به بی اعتمادی به شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: بارها رهبر معظم انقلاب این موضوع را به مسئولان تذکر دادند که این کشور آمریکا جامعه ای خیره سر، طاغوت زمان، دولتمردانی خبیث و افرادی بی تعبد با در اختیار داشتن قدرت مادی می خواهند خودشان را بر دنیا تحمیل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه گفته رهبر فرزانه انقلاب در مورد بی اعتمادی و بدعهدی آمریکا در قبال ملت ایران درست بوده و برای همه اعم از مردم، سران سه قوه و دیپلمات ها و سایر مسئولان کشور بدعهدی آمریکای جهانخوار ثابت شده است افزود: مسئولان کشور باید جواب و پاسخ مناسب و قاطعی به عهد شکنی دولتمردان آمریکایی بدهند.
خطیب جمعه یاسوج به مناظره دو رقیب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت:
همه دیدند یک عده افراد فاسد و بدتر از حیوان در این مناظره چه حرف هایی به یکدیگر روا داشتند  و آن وقت این افراد بنا به خیال خودشان می خواهند دنیا را اداره کنند.

وی همچنین با اشاره به پیشروی ها و موفقیت های نیروهای مردمی و ارتش سوریه در شهر راهبردی حلب و وارد کردن ضربات سنگین به گروهک های تروریستی و تکفیری که جنایتکاران تاریخ و گرگ های انسان نما هستند افزود: آمریکا و غرب برای نجات ،تنفس دادن و تجهیز تروریست ها، مدام در سازمان ملل و شورای امنیت تشکیل جلسه می دهند و مجلس آمریکا تصویب کرد که موشکهای ضد هوایی در اختیارشان قرار دهند، اما در سوی دیگر چشمان خود را بر جنایات غیرانسانی این گروهک ها در عراق، سوریه و جنایات آل سعود در یمن که ریشه یهودی دارند و مخالف اسلام هستند، بسته اند و سکوت کرده اند.
امام جمعه یاسوج مسئله مهدویت و آغاز امامت امام زمان (عج) را یادآور شد و گفت : آن امام بزرگوار مصلح کل عالم و عصاره انبیاء و اوصیاء الهی است که خداوند مقدر کرده است تا به دست ایشان دنیا از ظلم و جور پاک شود  و عدل و عدالت در جهان گسترش پیدا کند.
وی غیبت آن حضرت را حکمت و مصلحت الهی برشمرد و افزود: در دوران غیبت، منتظران واقعی آن حضرت هم وظایفی دارند که باید به نحو احسن آنها را انجام دهند و زمینه حضور ایشان را فراهم سازند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به 12 ربیع الاول سالروز ولادت باسعادت خاتم پیامبران محمد مصطفی (ص) و نامگذاری هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع الاول گفت: اگر با هم وحدت کلمه و اتحاد داشته باشیم و با هم همدل و همزبان باشیم هیچ آسیب و گزندی به ما وارد نمی شود.

ارسال نظرات