نماینده ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی استان مرکزی گفت: متاسفانه اعتماد کردن به آمریکا نتایج خوبی را برای ما به وجود نیاورد هم‌چنان که مقام معظم رهبری درسخنان خود بیان کردند که من به آن مذاکره خوش بین نیستم و هر چه به جلو می‌رویم منویات حضرت آقا بیشتر برای ما متجلی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۸۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام منصور ساعدی‌پویا عصر روز شنبه 20 آذرماه در مراسم سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) که در کانون بسیج کلانشهر اراک برگزار شد با تاکید بر حذف سنت‌های غلط رواج‌ یافته در زمینه ازدواج جوانان در کشور گفت: اساس ازدواج بر سادگی و اساس خوشبختی در ازدواج محبت است.

وی افزود: همه بایستی برای ترویج ازدواج ساده و آسان در بین جوانان گام بردارند و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا جوانان به ازدواج آسان تشویق شوند. در این میان خانواده‌ها نقش مهمی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی استان مرکزی با بیان اینکه باید مروج ازدواج آسان در جامعه باشیم، بیان کرد: باید در امر ازدواج از چشم و هم‌چشمی، رقابت‌های ناصواب، ریخت‌ و پاش‌ها و الگوهای غلط دوری کنیم و خانواده‌ها مقدمات ازدواج آسان را فراهم کنند.

ازدواج آسان نیاز روز جامعه است

وی بر ضرورت حذف تشریفات در ازدواج تأکید و عنوان کرد: در آیات قرآنی بسیار برای ازدواج و پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی تأکید شده است. ازدواج آسان و فارغ از هرگونه تجملات نیاز روز جامعه است.

حجت‌الاسلام ساعدی‌پویا با بیان اینکه پرهیز از تشریفات و تجملات سبب ازدواج آسان و به‌موقع جوانان می‌شود، تصریح کرد: تشریفات باید از سوی خود مردم برداشته شود تا امر ازدواج در جامعه آسان شود. خانواده‌ها در قضیه ازدواج سخت‌گیری مالی نداشته باشند و رسومات غلط را کنار بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی استان مرکزی گفت: در دولت فعلی مسئولین ما مقرر کرده‌اند که ده میلیون تومان وام به زوجین بدهند اما به خاطر مشکلاتی که در دریافت این تسهیلات برای زوجین وجود دارد آنها را در امر ازدواج و شروع زندگی مشترک دل سرد می نماید.

اعتماد به آمریکا در بحث برجام نتایج خوبی برای ملت ایران به همراه نداشت

حجت‌الاسلام ساعدی پویا با اشاره موضوع برجام گفت: متاسفانه اعتماد کردن به آمریکا نتایج خوبی را برای ما به وجود نیاورد هم‌چنان که مقام معظم رهبری درسخنان خود بیان کردند که من به آن مذاکره خوش بین نیستم و هر چه به جلو می‌رویم منویات حضرت آقا بیشتر برای ما متجلی می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکا دشمن قسم خورده ما است و هیچگاه با ملت ایران سَر سازش ندارد و در پی این است که با واردات مواد غذایی و داروهای شیمایی نسل ایرانی را از بین ببرد.

حفظ هویت بسیجی ضرورت امروز جامعه

نماینده ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی استان مرکزی با تاکید بر اینکه باید هویت ایرانی و بسیجی خود را حفظ کنیم، گفت: بسیجی باید از هر جهت خود را آماده، مقابله با دشمنان اسلام کند و مانند حضرت زینب(س) در برابر بی‌حرمتی‌ها و دشمنان اسلام ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام ساعدی‌پویا بیان کرد: بسیجی باید آتشی باشد در جان بدخواهان و این را هم دشمنان بدانند که هیج آتش و تهدیدی نمی‌تواند دین اسلام، انقلاب و کشور را از بین ببرد.

وی در پایان باشاره به آغاز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: طولانی شدن غیبت امام زمان(عج) نشانه این است که مسلمین هنوز درک ظهور را پیدا نکرده‌اند. مسلمانان باید در دوران غیبت برای ظهور حضرت مهدی(عج) دعا کنند و زمینه ظهور را فراهم نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات