خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در یادواره دهستان گلیان:
سردار سید حسن مرتضوی در یادواره دهستان گلیان از توابع بخش مرکزی شیروان گفت: نظام امروز محتاج مردانی است که هم در صحنه دفاع مقدس و نبرد فیزیکی و سخت با دشمنان جنگیدند و هم امروز از هیمنه پوشالی دشمن ترسی ندارند و ماهیت دشمن برایشان روشن است.
کد خبر: ۸۷۹۰۰۴۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ یادواره 100 شهید والامقام دهستان گلیان از توابع بخش مرکزی شیروان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در این یادواره گفت:  با این که دو مرحله اول انقلاب اسلامی (پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 و استقرار نظام اسلامی در 12 فروردین 1358) در زمان کوتاهی انجام شد اما تا به امروز نتوانسته ایم دولت اسلامی را شکل دهیم و تا زمانی که دولت اسلامی شکل نگیرد جامعه اسلامی نمی شود.

سردار «سید حسن مرتضوی»   با بیان این که در این جا نقش مردم تعریف می شود و مردم باید با عنایت به ساختار نظام مردان قوی و انقلابی را به صحنه مسئولیت بیاورند و صحنه کنونی را به هم بریزند، افزود: زمانی که وضعیت کنونی وجود دارد خواست دشمن تامین می شود و می بینید که دشمن چگونه از ما زمان می گیرد.

وی با بیان این که نگران این هستیم که افراد انقلابی که در کرسی های تصمیم گیری مهم نظام حضور دارند مرعوب دشمن شوند، خاطر نشان کرد: نظام امروز محتاج مردانی است که هم در صحنه دفاع مقدس و نبرد فیزیکی و سخت با دشمنان جنگیدند و هم امروز از هیمنه پوشالی دشمن ترسی ندارند و ماهیت دشمن برایشان روشن است.

وی با گلایه از مسئولانی که حقوق های نجومی دریافت کردند و امتیازات خاص مالی مانند وام های کلان برای خودشان مصوب کردند، گفت: حرف ما به حزب، جبهه و یا جریان خاصی نیست بلکه امروز بحث انقلابی و ضد انقلابی مطرح است.

وی افزود: هر کسی در مقابل ارزش های انقلاب بایستد ضد انقلابی است از هر جناحی که می خواهد باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها