برگزیده جشنواره بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

لزوم تقویت روحیه مطالبه گری در بین جوانان

مجاهد گفت: بسیج در حوزه فرهنگی وظیفه سنگینی بر عهده دارد امروز اگر بسیج بتواند مطالبه گری را در بین قشر جوان و نوجوان نهادینه کند به موفقیت بزرگی دست خواهد یافت.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۴۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

فاطمه مجاهد ، برگزیده سومین جشنواره سراسری مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به موفقیت بسیج در اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی گفت: بسیج در حوزه فرهنگی وظیفه سنگینی بر عهده دارد امروز اگر بسیج بتواند مطالبه گری را در بین قشر جوان و نوجوان نهادینه کند به موفقیت بزرگی دست خواهد یافت.

وی افزود: امروز اقداماتی که از هر گوشه و کنار نسبت به مسائل فرهنگی درحال انجام است که با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما مغایرت دارد و هیچ مطالبه گری در بین قشری وجود ندارد.لذا اگر به خصوص در بین قشر دانشجو و طلاب بحث کرسی های آزاد اندیشی را تقویت کنیم کار مهمی انجام داده ایم.

مجاهد خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی بسیار سنگین است و ما نباید به جای رفع مشکل فضای مجازی از فضای حقیقی و مشکلات فرهنگی که در بین جامعه و مردم وجود دارد غافل شویم. مسائل فرهنگی به قدری اهمیت دارند که رهبری فرمودند دغدغه های فرهنگی خواب را از من گرفته است.

ارسال نظرات