از رسانه ها و مطبوعات انتظار می‌رود در معرفی توانمندی‌ها و محصولات این شهرستان که آن را "هندوستان ایران" می نامند، اهتمام لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۳۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان طارم از حضور در نمایشگاه ملی توانمندیهای روستاییان و عشایر کشور خبر داد و گفت: با توجه به اختصاص غرفه ای به عرضه محصولات شهرستان طارم در این نمایشگاه، از رسانه ها و مطبوعات انتظار می‌رود در معرفی توانمندی‌ها و محصولات این شهرستان اهتمام جدی را داشته باشند. رسانه ها به معرفی ظرفيت ها و شکوفایی طارم کمک کنند

علی باقری افزود: حمایت از توسعه رسانه ها و توانمندسازی آنها را از وظایف دولت می دانیم و لازم است در زمينه مساعدت و همراهی با مطبوعات، تدابیر لازم اتخاذ گردد.

فرماندار شهرستان طارم با تاکید بر ضرورت توجه به خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات بویژه در شهرستان‌های استان، افزود: باتوجه به حضور فعال رسانه ها در شهرستان طارم، توجه و توانمندسازی آنان ضروری است.

وی از برگزاری نمایشگاه ملی توانمندیهای روستاییان و عشایر کشور در محل نمایشگاههای بین الملی تهران به مناسبت روز ملی روستا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اختصاص غرفه ای به عرضه محصولات شهرستان طارم در این نمایشگاه، از رسانه ها و مطبوعات انتظار می‌رود در معرفی توانمندی‌ها و محصولات این شهرستان که آن را "هندوستان ایران" می نامند، اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است شهرستان طارم یکی از بزرگترین مراکز تولید و عرضه زیتون در کشور به شمار می رود که طی 13 تا 18 دی‌ماه در نمایشگاه ملی توانمندیهای روستاییان و عشایر کشور حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات