نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
برای هر فرد می‌توان یک کارت اشتغال صادر کرد که در این صورت افراد دیگر چند شغله نمی‌شوند.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۱۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه می‌توان با اجرای طرحی برای یک میلیون ایرانی شغل ایجاد کرد، گفت: طرح خود را در این رابطه به مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه داده‌ام.

علی وقف‌چی با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو و دغدغه‌های این قشر، افزود: نبود اشتغال باعث افزایش سن ازدواج و ایجاد برخی ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود و به همین خاطر است که کارشناسان معتقدند توجه به امر اشتغال می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.

وی تصریح ‌کرد: دولت می‌تواند با بررسی این طرح آنرا به صورت لایحه به مجلس ارائه دهد و معتقدم با اجرایی کردن آن قطعا می‌توانیم برای یک میلیون نفر در زمان کم و سرمایه‌گذاری معقول اشتغال ایجاد کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت با اشاره به اینکه آماده مناظره با مخالفان این طرح هستیم و دلایل قانع‌کننده‌ای دارم که ثابت می‌کند می‌توان با اصلاح برخی نواقص در قانون، شرایط را برای اشتغال یک میلیون نفر ایرانی فراهم کرد. افراد زیادی داریم که همه طرح‌های عمرانی و امتیازات قانونی را به هر طریقی تصاحب کرده‌اند و این موضوع باعث بیکاری خیل عظیمی شده است.

وقف‌چی در ادامه با انتقاد از برخی نواقص قانونی از جمله به کارگیری بازنشستگان در برخی مشاغل، گفت: همه این‌ها نشات گرفته از نقص قوانین است و به‌راحتی می‌توان با ساماندهی مواردی از این دست شرایطی را فراهم کرد که جوانان دارای شغل شوند و در این طرح عنوان شده است که برای هر فرد می‌توان یک کارت اشتغال صادر کرد که در این صورت افراد دیگر چند شغله نمی‌شوند.

وی تصریح ‌کرد: عملا به نیازمندی‌های جامعه توجه نمی‌کنیم وگرنه این قابل حل است و فقط باید مشکلات قانونی را برطرف کنیم.

ارسال نظرات