خبرهای داغ:
رییس تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی در خطبه های پیش از نماز جمعه قزوین:
قریب به سه سال پیش عده ای به بهانه های مختلف با کدخدا به مذاکره نشستند و بنای ساختن با کدخدا را پیش کشیدند، در همان روز رهبر انقلاب فریاد زدند که ذاکره با امریکا ممنوع است و من به این مذاکرات خوشبین نیستم.
کد خبر: ۸۷۸۹۹۰۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سجاد پزدان پناه، رییس تشکل انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین به عنوان سخنران پیش از خطبه پیش از نماز جمعه این هفته قزوین اظهار کرد: جمهوری اسلامی به عنوان نماد واقعی مبارزه با امریکا است .

وی ادامه داد:  با تفاسیر یاد شده تا آمریکا را از خاورمیانه و منطقه بیرون نکنیم دست از مبارزه نخواهیم کشید.

یزدان پناه افزود: قریب به سه سال پیش عده ای به بهانه های مختلف با کدخدا به مذاکره نشستند و بنای ساختن با کدخدا را پیش کشیدند، در همان روز رهبر انقلاب فریاد زدند که ذاکره با امریکا ممنوع است و من به این مذاکرات خوشبین نیستم.

پس از به حقیقت رسیدن پیشگویی رهبر انقلاب مشخص شد که مشکل اعراب با ایران اسلامی به خاطر چند عدد سانتریفیوژ نیست بلکه مشکل ما با استکبار و کدخدا و در واقه بر سر مسائل ایدولوژیکی است.

وی اعلام کرد: ما تا آخرین نفس در برابر آمریکا خواهیم ایستاد و تا آنان را از منطقه بیرون نکنیم از پای نخواهیم نشست، حرف ما همان حرف امام راحل است که فرمود اگر جهانخوران بخواهند در برابر اسلام ما بایستند در برابر تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد.

رییس تشکل انجمن ایلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اذعان کرد: ما امروز شاهد نقض برجام هستیم و عده ای در داخل در صدد رفع اتهام از آمریکا هستند و به دنبال نابود ساختن دستاورد هسته ای ما، می خواهند با پروژه شهید سازی  انحراف به وجود بیاورند که در صدر این جریان شخص رییس دولت هستند!

وی اذعان کرد: دکتر روحانی در دانشگاه می فرمایند ما هیچ چیزی را قبول نکردیم مگر با مجوز رهبری و این در حالیست که بیش از ۱۹ خط قرمز مورد نطر رهبری مبتی بر برجام وجود دارد و بیش از ۱۷ مورد آن رعایت نشده است.

پزدان پناه یادآور شد: چند ساعت پس از امضای برجام آمریکا بیش از ۱۱فرد حقیقی و حقوقی را تحریم می کنند اما دریغ از یک واکنش!

وی در ادامه با اشره به عملکرد مجلس بیان کرد: برخی وکیل الدوله ها در مجلس شورای اسلامی که برای ۲۵ سال ملت در ۲۵ دقیقه تصمیم گرفتند برای فرار از پاسخگویی از موضع منتقد بلند شده اند تا از مطابات مردمی فرار کنند و کلید واژه شرمساری وارد ادبیات کشور شده است.

نماینده استان در مجلس شورای اسلامی باید پاسخگو باشد که چرا به برجام رای دادند علیرغم اینکه به دانش حقوق هم اگاه است و امروز سکوت کرده است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها