تا اینجای کار، واگذاری کترینگ صنعت حمل ونقل ریلی به یک کشور خارجی را میتوان یک اشتباه جدی از ناحیه وزارت راه و شهرسازی تلقی کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۹۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  "حسین بذر افشان"، یکی از اعضای هیات مدیره انجمن بین المللی مدیران ایرانی، پای یک شرکت صنایع غذایی (کترینگ)  اتریشی را به صنعت حمل و نقل ریلی کشور باز کرده است.

او همزمان رئیس هیات مدیره کترینگ بین المللی "دونا" بوده که گفته می شود، عنوان بزرگترین کترینگ خاورمیانه را با خود به یدک می کشد و شریک تجاری دون هازر اتریش بوده که فعالیت تجاری خود را با یکدیگر از سال  92 آغاز کرده اند.

کترینگ به صنعت پذیرایی، آماده‌سازی و طبخ غذا و نوشیدنی در یک محل و ارائه آن در محلی دیگر گفته می‌شود که اغلب در صنعت حمل‌ و نقل مسافر اعم از هواپیمایی، قطار و جاده شناخته شده است.

کمی پیشتر با حضور عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل قبلی راه آهن، فاز نخست آن با قابلیت پذیرایی روزانه 40 هزار سرویس انواع غذای ایرانی و فرنگی به بهره برداری رسیده است.

تا اینجای کار، واگذاری کترینگ صنعت حمل ونقل ریلی به یک کشور خارجی را می توان یک اشتباه جدی از ناحیه وزارت راه و شهرسازی تلقی کرد، چرا که فعالان ایرانی این صنعت ازموقعیت و امکانات خوبی برخوردار هستند بنابراین واگذاری انحصاری ۱۰ ساله غذای حمل و نقل ریلی کشور به شرکت اتریشی کترینگ بین المللی «دونا» توسط وزارت راه و شهرسازی، خود به یک پرسش مهم تبدیل شده است.

جالب تر اینکه جستجو در فضای مجازی، اطلاعات چندانی از وضعیت شرکت دونا به دست نمی دهد.

آیا عقد قرارداد با یک شرکت اتریشی تولیدکننده غذا را باید به حساب دستاوردهای پسابرجامی وزارت راه وشهر سازی گذارد؟

ارسال نظرات