خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: وجود دشمن در اسلام از بدیهیات دینی است؛ کفار، یهودیان و مشرکین از دشمنانی هستند که قرآن به آنها اشاره کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۸۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(شنبه) گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف با حضور حجت الاسلام عبد الکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با موضوع "انقلابی گری راهبرد اساسی نظام اسلامی در برابر نفوذ" در  حسینیه عاشقان ثارالله قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام عابدینی در این گرد همایی اظهار کرد: بحث کدخدایی آمریکا برای از بین بردن دشمن و غیر دشمن است.

وی توضیح داد: در قرآن هم به مسئله دشمنی بارها و با جایگاه های متعددی اشاره شده است و قرآن علاوه بر این موضوع انواع و اقسام دشمنان را هم برشمرده است.

امام جمعه قزوین تبیین کرد: وجود دشمن در اسلام از بدیهیات دینی است؛ کفار، یهودیان و مشرکین از دشمنانی هستند که قرآن به آنها اشاره کرده است.

عابدینی با اشاره به سخنان امام راحل گفت: طبق فرموده امام خمینی(ره) منافقین از کفار بدتر هستند، زیرا کفار کسانی هستند که کافر بودن آنها آشکار است ولی منافقین کفر خود را استتار کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تبیین کرد: عزت فقط برای خدا و رسول خدا و مؤمنینی است که منافقین آنان را درک نمیکنند.

حجت الاسلام عابدینی یادآور شد: نفس انسان جزء بدترین دشمنان است و شاید بزرگ ترین آنها هم باشد، وقتی نفس انسان با او دشمنی می‌کند، ضعیف ترین دشمنان هم می‌توانند انسان را از پای در بیاورند.

وی در پایان گفت: یکی از مهمترین دشمنان انسان کسی است که او را دوست می‌پنداریم و درگیر دوستی ها و باندبازی های دنیوی می شویم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها