خبرهای داغ:
یکی از هادیان عقیدتی سیاسی سپاه ولایت تبریز در نشست بصیرتی این ناحیه گفت: برای اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر و هر فریضه دیگر ، شناخت و آشنایی با آن امری ضروری می باشد.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۷۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد محمدزاده با اشاره به اهمیت این فریضه افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز همچون نماز و دیگر فروعات دین ضروری و واجب است.

وی ادامه داد: همه در خصوص اجرای امر به معروف وظیفه دارند و اینطور نیست که همه منتظر باشیم تا نهادی و ارگانی متولی پرداختن به آن باشند همچنان که در اجرای دیگر واجبات همچون نماز و روزه از دیگران انتظار نداریم تا وظایف ما را انجام دهند این فریضه هم باید در اهمیت و اجرا مانند آن ها باشد.

محمدزاده بیان کرد: امربه معروف به این خاطر مقدم به نهی از منکر است که امر به معروف اگر در جامعه نهادینه و اجرایی شود دیگر منکری باقی نمی ماند که بخواهیم افراد را از آن نهی کنیم.

وی در خصوص تاثیر این امر مهم نیز خاطرنشان کرد: گاهی اوقات افراد بهانه می کنند که اگر امر به معروف کنیم تاثیری ندارد در حالی که طبق آیات و روایات و فرموده های بزرگان صدرصد تاثیر دارد ولی ممکن است زمان بر باشد.

ارسال نظرات