بوشهر- فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه با رد هرگونه انتساب بنری که در آن کم لطفی به یکی از اقوام ایرانی شده بود با مجموعه ناجا، این اقدام را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۶۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱



 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه،  فرماندهی انتظامی عسلویه یادآورشد: باتوجه به ناکامی و عدم موفقیت دشمنان اسلام در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی در انجام اقدام تروریستی در ماههای محرم و صفر که نشان از همبستگی و اتحاد تمام آحاد مردم ایران دارد، عده ای ناشناس با هدف ایجاد تفرقه در بین مذاهب و اقوام ایرانی اقدام به نصب بنری با مضمون کم لطفی به برادران بلوچ در روستای بیدخون از توابع شهرستان عسلویه نموده و آنرا منتسب به یکی از نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.
دراین اطلاعیه آمده است:فرماندهی انتظامی عسلویه ضمن محکوم کردن اقدام فوق هرگونه انتساب این اقدام به نیروی انتظامی را تکذیب و اعلام می دارد شهرستان عسلویه با افتخار میزبان همه اقوام ایران اسلامی بوده و نیروی انتظامی خادم و خدمتگزار همه عزیزان به خصوص قوم با افتخار بلوچ بوده و خواهد بود.
پنج شنبه هفته گذشته در فضای مجازی و کانال های تلگرامی تصویری از این بنر منتشر شد ک زیر آن از قول کلانتری روستای بیدخون عسلویه، درباره اجاره منزل به کارگران بلوچ هشدار داده شده بود.

ارسال نظرات