خبرهای داغ:
حجت الاسلام سرافراز می گوید: مسئولان باید نسبت به اقدامات خصمانه آمریکا واکنش قاطع از خود نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۵۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان ، امام جمعه فولادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته فولادشهر ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: یکی از وظایف منتظران در زمان غیبت کبری، معرفت داشتن نسبت به امام زمان(عج) و خواندن دعاهای وارده و دعا برای تعجیل در ظهور است.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز با اشاره به نوزدهم آذر ماه، سال روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در کشورمان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف و رسالت های مهم این شورا، سیاستگذاری و هدایت فرهنگ عمومی مردم است که با وجود اهمیت بسیار و تأکیدات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای( مد ظله العالی) بر این موضوع، تاکنون مورد عنایت این شورا واقع نشده است.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با توجه به بیستم آذر ماه که روز جهانی حقوق بشر لقب گرفته است تصریح کرد: با کمال تاسف امروزه سازمان حقوق بشر، نگهبان منافع جبهه استکبار و مدافع ظلم آنان در حق مظلومان شده است و به عبارت دیگر در حال حاضر مدعیان دروغین حقوق بشر، بزرگترین پایمال‏ کنندگان حقوق بشر هستند.

وی با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق بشر، چشمانشان را بر روی این همه ظلم و جنایت بسته اند متذکر شد: چنین سازمان های خیانتکاری به‏ جای این‏که ظلم جنایتکاران را آشکار و ظالم‏ ها را محکوم کنند، بی گناهان را محکوم می‏ کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فولادشهر خاطرنشان کرد: در پاسخ به افراد و نهادهایی که ایران را ناقض حقوق بشر می دانند باید عرض کنم، حقوق بشرى که برندگان جایزه صلح نوبلش صهیونیست‌ها و نوکرانشان هم چون شیرین عبادى و خون‌خوارانى نظیر اوباما هستند، همان بهتر که ما ناقض آن باشیم‌!!

امام جمعه فولادشهر در خصوص عهدشکنی آمریکا در مسأله برجام و نیز ریشه یابی برخی از گستاخی های آمریکا یادآور شد: به طور یقین تمدید ده ساله تحریم ها علیه کشورمان نقض صریح برجام است و باید بگوییم عدم‌ واکنش قاطع از سوی مسئولان امر یکی از دلایل گستاخی‌های امروز آمریکاست.

حجت الاسلام سرافراز در پایان خواستار واکنش قاطعانه مسئولان داخلی نسبت به عهد شکنی آمریکایی ها شد و تصریح کرد: ضروری است تا دستگاه سیاست خارجی کشورمان به صراحت از دیگر اعضای ۱+۵ بخواهد تا مواضع خود را نسبت به نقض صریح برجام از سوی آمریکا مشخص نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها