خبرهای داغ:
مهرافشان گفت: مایه شرمسارى افزایش ٣٠ درصدى واردات چاى از هند است در حالى که طبق آمار ١٨۴ کارخانه چاى در کشور وجود دارند و حدود ۶٠ هزار خانوار در کشت این محصول فعالند و اختلاس ٨ هزار میلیاردى صندوق ذخیره فرهنگیان که اسمش را گذاشتید معوقه، مایه شرمسارى تمدید ١٠ ساله ى تحریم ایران توسط کنگره آمریکاست.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۵۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مسئول سیاسی بسیج دانشجویی شهرستان برخوار در نماز جمعه دولت‌آباد ضمن تبریک ایام تاجگذارى امام زمان (عج) گفت: بنا بر سخن شهید بهشتى، دانشجو موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود.

سبحان مهرافشان افزود: یک دانشجوى انقلابى بر خود واجب می داند بنابر وظیفه ى روشنگرى افکار عمومى، در مورد اتفاقات اخیر به بیان برخی واقعیات جامعه بپردازد.

وی ادامه داد: ما دانشجویان انقلابى در مقابل هیچ تشکل و جریانى نیستیم جز جریان غیر انقلابى و ضد انقلاب و تمام تلاش خود را می کنیم تا خدمتگذار ملت شریف ایران باشیم و اگر نکته اى را هم متذکر می شویم نه از روى دشمنى و غرض بلکه از روى دلسوزى و بر حسب انجام وظیفه است.
مهرافشان اضافه کرد: این روزها بد عهدى و غیر قابل قابل اعتماد بودن آمریکا با تمدید ١٠ ساله ى تحریم هاى ایران بر همگان روشن شد و اندک امیدى هم که دولت در به نتیجه رسیدن برجام داشت از بین رفت.
این دانشجوی بسیجی اظهار امیدواری کرد که با وجود این اتفاقات امیدواریم برخى از مسئولان و سیاسیون از این ساده لوحى و ساده اندیشى دست بردارند که چشم امیدشان به آمریکا و کشور هاى غربى باشد و این اصل را بپذیرند که اشتهاى سیرى ناپذیر قدرت هاى سلطه گر پایانى ندارد و هرچه که ما بیشتر کوتاه بیاییم آنها بیشتر تشنه می شنود.

وی با اشاره به این که تا انتخابات ریاست جمهورى زمان زیادی باقی نمانده است تآکید کرد: با توجه به این که در چند سال اخیر دولت تمام توان خود را براى گرفتن امتیاز از طرف غربى گذاشته بود و حالا با وجود این اتفاقات تلاش هاى دولت بر باد رفته، دستان دولت براى این انتخابات خالى است و اگر موضوعات کم اهمیتى مثل لغو کنسرت ها و لغو یک سخنرانى در یکى از شهرها این قدر سر و صدا به پا می کند این براى گمراهى افکار و اذهان عمومى از مسائل اصلى کشور و پرداختن به مسائل سطحى و کم اهمیت است.

این دانشجویی بسیجی اظهار کرد: این که برخى از مسئولان لغو یک سخنرانى را مایه شرمسارى می دانند ولى در برابر معضلات و مشکلات اساسى مردم سکوت می کنند جاى تعجب دارد.

مهرافشان افزود: آقایان مسئول! مایه شرمسارى دریافت حقوق هاى نجومى از سوى برخى از مدیران دولتى و تعطیل شدن تعداد زیادى از کارخانه هایى است که در دوران رکود و دوران گره زدن اقتصاد به برجام مجبور به اخراج کارگرانشان شدند.

مسئول بسیج دانشجویی برخوار ادامه داد: مایه شرمسارى افزایش ٣٠ درصدى واردات چاى از هند است در حالى که طبق آمار ١٨۴ کارخانه چاى در کشور وجود دارند و حدود ۶٠ هزار خانوار در کشت این محصول فعالند و اختلاس ٨ هزار میلیاردى صندوق ذخیره فرهنگیان که اسمش را گذاشتید معوقه، مایه شرمسارى تمدید ١٠ ساله ى تحریم ایران توسط کنگره آمریکاست.
وی به عنوان نماینده دانشجویان انقلابى خواستار برخورد قاطع دستگاه دیپلماسى با عهد شکنى هاى اخیر آمریکا شد و از دولت روحانی خواست: با صریح ترین شکل ممکن پاسخ کوبنده و دندان شکنى به دسیسه ى شیطان بزرگ بدهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها