خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم گفت: عجله و غفلت دو اشتباه بزرگ دولتمردان در موضوع برجام و مذاکرات بود.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۴۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته وحدت اظهار کرد: این فرصت بهترین زمان برای شناخت امام عصر (عج) و محک زدن ولایت مداری خودمان است.

وی هفته وحدت و ولادت خاتم الانبیا را یک نعمت بزرگ دانست و گفت: باید بازاریان، نهادها، ارگان ها و ادارات شهرستان سمیرم نسبت به آذین بندی و چراغانی شهر اقدام کنند.

حجت الاسلام رجایی پور با اشاره به تمدید تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران تصریح کرد: از تاریخ اجرای برجام تا کنون بارها طرف مقابل به طور آشکار برجام را نقض کرده و تمدید تحریم ها آخرین میخ محکم غرب بر نقض برجام بود.

وی افزود: این حرکت آمریکا نشان داد که اعتماد به آمریکا ساده لوحی بوده و باید اتفاقاتی همچون لیبی، روسیه و کره شمالی مورد توجه دولتمردان و تیم مذاکره کننده قرار می گرفت تا چنین هزینه های سنگینی بر کشور ما تحمیل نشود.

خطیب نماز جمعه سمیرم عجله و غفلت دولتمردان را دو اشتباه آنان در موضوع برجام عنوان کرد و گفت: باید با برنامه ریزی در این موضوع جلو می رفتند تا عجله در اجرای مفاد برجام امروز اینگونه ملت ما را متضرر نکند.

وی خاطر نشان کرد: اگر دولتمردان ما در گذشته هشدار های مقام معظم رهبری که در تمام جلسات عمومی و غیر عمومی به تیم مذاکره کننده می داد را با دقت گوش می دادند امروز این چنین دشمن برای ما صف آرایی نمی کرد.

امام جمعه سمیرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: جملاتی همچون به آمریکا خوش بین نیستم، به آمریکا اعتماد ندارم، توافق نکردن از توافق بد کردن بهتر است پیام های بزرگ و وسیعی دارد که امید است در آینده راهگشای حرکت ملت ایران باشد.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در روز دانشجو گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "بنده در جزئیات مذاکره دخالت نکرده ام و نخواهم کرد” که این ناقض سخنان رئیس جمهور در روز دانشجو بوده و سخنان وی را رد می کند.

حجت الاسلام رجایی پور وحدت ملت، احزاب و دولت را تنها راه عبور از این گردنه سخت دانست و گفت: دولتمردان باید در این موضوع قاطعانه عمل کرده و از تناقض گویی دوری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها