مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:
بوشهرـ حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: آمادگی منتظران ظهور مهدی موعود برای تشکیل جامعه مهدوی یک امر ضروری است که پیامبر اسلام(ص) می فرماید انتظار فرج از اعمال برتر امت من است.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۷۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به به گزارش خبرگزاری بسیج  از بوشهر؛  حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در گردهمایی سیاسی کارکنان و فرماندهی پایگاه دریایی بوشهر با تبریک به مناسبت دهه امامت، گفت: آمادگی منتظران ظهور مهدی موعود برای تشکیل جامعه مهدوی یک امر ضروری است که پیامبر اسلام(ص) می فرماید انتظار فرج از اعمال برتر امت من است.

وی ادامه داد: تفکر مهدوی در پیشبر اهداف و پیشبرد انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها خصوصا هشت سال دفاع مقدس امری بی بدیل است.

انصاری نژاد اظهار کرد: علی رغم تمام تلاش ها و خباثت های پلید غربی برای زدودن تفکر مهدوی از جامعه اسلامی و برگزاری کنفرانس های متعدد در کشورهای اروپایی جهت براندازی تفکر شیعی به لطف الهی شیعه با دو بال سرخ و سبز شهادت مهدویت و بصیرت مردمی که وجود دارد از عقبه های زیادی عبور کرده و با دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی خواهد رسید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر افزود: در دوران دفاع مقدس، فتنه 88، کودتاها در دانشگاه و نفوذ تفکرات دشمن در بین نیروهای خودی، امروز روز به روز تفکر شیعه و انقلاب اسلامی کم کم سراسر جهان را تسخیر می کند و همین امر باعث می شود که سردمدار کفر احساس خطر کند و به هر ریسمانی چنگ بزند.

وی با بیان اینکه تفکر و اندیشه مهدویت چراغ راهنمای شیعه است، بیان کرد: خط سبز انتظار مخصوص شیعیان نیست و همه مسلمانان در همه ادیان آسمانی است که مقام معظم رهبری می فرمایند بصیرت نورافکنی برای افراد در زمان تاریکی است تا مسیر اصلی را گم نکنند.

انصاری نژاد عنوان کرد: مخالفین و منتقدین بی بصیرت فعلی خواب نیستند و خودشان را به خواب زده اند که فرمایشات رهبری با لگد دشمن از خواب بیدار خواهند شد./انتهای پیام

ارسال نظرات