امام جمعه شهرستان باخرز گفت: باید همه مسلمانان، چه شیعه و چه سنی در هفته وحدت حضوری پر رنگ داشته باشند تا دشمنان اسلام از ایجاد تفرقه ناامید شوند.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۶۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
حجت الاسلام مهدی امجدی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: نامگذاري هفته وحدت از سوي امام راحل (ره)، يک تدبير بسيار عالي بود و اين هفته به عنوان نمادي براي نشان دادن وحدت بين مسلمانان محسوب ميشود ولي اين وحدت فقط مختص همين هفته نيست بلکه وحدت بايد در تمام هفته ها و سالها برقرار باشد.

وي ريشه اتحاد و يکپارچگي مسلمانان جهان را آيات الهي دانست و افزود: اختلاف در بین امت اسلام یک حقیقت است، چرا که اگر همین اختلافات نبود، اسلام به فرقه های مختلف تبدیل نمی شد، ولی این اختلافات بسیار کمتر از اشتراکات بین امت اسلامی است و همین اشترامات موجب وحدت جامعه اسلامی شده است.

حجت السلام امجدي زاده با اشاره به نقشه ها و توطئه هاي دشمن براي برهم زدن اين وحدت اظهار داشت: امروز دشمن تمام ظرفيت و توان خود را به کار گرفته است تا بين امت اسلام تفرقه ايجاد کند و از طريق به هم زدن وحدت بين جامعه اسلامي در کشورهاي مسلمان نفوذ کند و وظیفه همه این است که هوشیار باشیم و در مسیر خواسته های دشمن حرکت نکنیم تا وحدت جامعه اسلامی به خطر نیفتد.

امام جمعه باخرز با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت ادامه داد: ما باید در هفته وحدت حضور جدی و پررنگی داشته باشیم که دشمن مأیوس تر از قبل بشود و نتواند در بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها