خبرهای داغ:
رئیس مجلس خبرگان رهبری خواستار ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه و در میان نسل‌های جدید شد و گفت: انقلاب تمام نشدنی است و در واقع انقلاب ما همان اسلام حقیقی است.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۴۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
روحیه انقلابی‌گری در جامعه و بین نسل‌های جدید ترویج شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله احمد جنتی ظهر امروز در حاشیه دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت حضور پررنگ طلاب و نیروهای جوان حوزه‌های علمیه عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و فرهنگ اظهار کرد: امروز دشمنان حملات ناجوانمردانه‌ای در عرصه‌های مختلف دینی و فرهنگی دارند.

وی با تاکید بر نقش طلاب و جوانان برای مبارزه با حملات و توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: جوانان و طلاب انقلابی با رفتار، زبان و قلم خود می‌توانند نقشی ویژه در شکل گیری ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه ایفا کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری حوزه انقلابی را زمان‌شناس دانست و تصریح کرد: زمان‌شناسی ایجاب می‌کند که حملاتی که دشمن با دستاویزی به شبهات به اسلام و انقلاب ایجاد می‌کند پاسخ داده شود.

وی اطلاع از احوال دشمن و برنامه‌های او را امری ضروری دانست و افزود: این مساله آمادگی ما را افزایش داده و می‌توانیم در زمان مورد نیاز عکس‌العمل نشان دهیم.

جنتی خواستار ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه و در میان نسل‌های جدید شد و گفت: انقلاب تمام نشدنی است و در واقع انقلاب ما همان اسلام حقیقی است.
ارسال نظرات