خبرهای داغ:
آیت‌الله مسعودی خمینی عنوان کرد
تولیت سابق آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به غفلت تاریخ اسلام از شخصیت حضرت آمنه(س) گفت: بعضی از روایاتی که در خصوص حضرت آمنه سلام الله علیها آمده، دارای مفاهیم عمیق و پرمحتوایی است که برای هر کدام می‌توان کتابی نوشت.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۴۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
غفلت تاریخ اسلام از شخصیت حضرت آمنه(س)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی در دیدار اعضای ستاد کنگره حضرت آمنه(س) اظهار کرد: حضرت آمنه بنت وهب از شخصیت‌هایی است که باید در معرفی ایشان کتاب‌های مفصلی نگاشته شود چرا که این خانم،‌ مادر پیامبری عظیم‌الشأن بوده و حضرت را 9 ماه در بطن خود نگه داشته است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: خداوند به رسول گرامی اسلام دستور داده است که باید شفیع مادر خود باشد و یکی از مقامات حضرت رسول این است که در بطن آمنه بنت وهب بوده است.

تولیت سابق آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: بعضی از روایاتی که در خصوص حضرت آمنه سلام الله علیها آمده، دارای مفاهیم عمیق و پرمحتوایی است که برای هر کدام می‌توان کتابی نگاشت.

مسعودی‌خمینی با اشاره به کم کاری و غفلت در خصوص حضرت آمنه(س) گفت: اساسا وقتی تاریخ مطالعه می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد کم کاری و غفلت در خصوص این شخصیت کاملا مشهود است و باید در تاریخ بررسی شود و شخصیت شناسی ایشان مورد واکاوی قرار گرفته و به جامعه اسلامی معرفی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها