خبرهای داغ:
توسط رادیو قزوین پخش می شود:

نمایش رادیویی میهمان

رادیو قزوین در نمایش «میهمان» برگی از تاریخ استان را ورق می زند
کد خبر: ۸۷۸۹۷۲۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: نمایش رادیویی «میهمان» بازگشتی به گذشته های دور قزوین و حضور ارتش شوروی و نیروهای متفقین در زمان اشغال قزوین است.

اکبری افزود: دراین نمایش جنگ زدگی، مشکلات اقتصادی، معیشتی، بهداشتی، فقر و بدبختی که گریبانگیر مردم قزوین شده بازگو می شود و در عین حال مردم قزوین با وجود تمام این مشکلات ارزشها و معیارهای انسانی را فراموش نکرده و حقوق انسانی اسرای لهستانی که توسط قشون شوروی به قزوین آورده شدند را رعایت و به آنان کمک می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در نمایش رادیویی «میهمان» اهتمام مردم قزوین برای اسکان و تغذیه ی اسرای لهستانی بازگو می شود و این درحالی است که مردم قزوین بخاطر جنگ متحمل سخت ترین و شدیدترین رنج ها و دردها شدن اند.

وی تصریح کرد: داستان نمایش رادیویی «میهمان» برگرفته از واقعیات تاریخی اشغال قزوین و حضور قوای متفقین و اسرای لهستانی در قزوین است که گوشه هایی از این نمایش از زبان دکتر «فیلیپ» پزشک لهستانی الأصل مقیم قزوین برای مخاطبان بازگو و بازسازی می شود.

اکبری یادآور شد: نمایش رادیویی «میهمان» به تهیه کنندگی اکرم السادات میری در 4 قسمت 30 دقیقه ای به مدت 120 دقیقه از رادیو قزوین پخش خواهد شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها