خبرهای داغ:
مدیرعامل موسسه شهید آیت‌الله مدنی:

هیچ مجموعه‌ای بهتر از هیئات حسینی برای حفظ مسیر عاشورا نیست

مدیرعامل موسسه شهید آیت‌الله مدنی گفت: ما هیچ مجموعه ای را بهتر از هیئات حسینی برای حفظ فرهنگ شهادت و مسیر عاشورا نمی شناسیم.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۹۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدکاظم حجازی شامگاه جمعه در نهمین همایش سیره سرایان اهل بیت (ع) در همدان با اشاره به اینکه مبنای این گردهمایی تجلیل از کسانی است که دو ماه خادمی اهل بیت (ع) را کرده اند، اظهار داشت: ماه محرم و صفر اصلی ترین ذخیره فرهنگی جامعه است و کسانی که در این ماه‌ها زحمت می کشند یک سال بلکه یک عمر بیمه می شوند.

وی ادامه داد: میزبانی تمام مراسمات آقا امام زمان(عج) هستند و حضور دارند و ما در اصل در غیبت حضرت محضر ایشان عرض تسلیت می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه شهید آیت‌الله مدنی با اشاره به اینکه از عصر عاشورا تا صبح ظهور حضرت تمام عزادارن حسینی چشم انتظار هستند، بیان کرد: این فرهنگ شهادت از عاشورا پا برجامانده و آثار هیئت‌های حسینی زنده نگه داشتن فرهنگ حسینی است.

وی با بیان اینکه ما هیچ مجموعه ای را بهتر از هیئات حسینی برای حفظ فرهنگ شهادت و مسیر عاشورا نمی شناسیم، گفت: علل موفقیت انقلاب اسلامی این است که توانست مسیری که همگام شدن با مسیر شهادت و حسینی بود را درست طی کند.

حجازی با بیان اینکه هدایت این انقلاب از جانب کسی است که با ظهورش تکمیل کننده خواهد بود، گفت: فرهنگ شهادت، مسیر عاشورا است و می بینیم که امروز با شهادت شهدای مدافع حرم در درون شهر ها مردم مومن و متدین چگونه به استقبال پیکر های مطهر این بزرگواران می آیند و این نشان می دهد که مرجع آن با ظهور حضرت محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در برنامه ها و مراسمات که به‌صورت هفتگی و ماهانه برگزار می شود ضرورت دارد از شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی یاد کنیم چراکه یاد کردن از این شهدا یقینا یاد کردن از شهدای کربلا است.

مدیرعامل موسسه شهید آیت‌الله مدنی در پایان گفت: مهم ترین دغدغه امروز ما، این است که این حرکت الگویی باشد برای جامعه اسلامی و لازمش همتی است که با تلاش و کوشش در تمام هیئات صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار