خبرهای داغ:
جهادگری با عشق به مردم در مناطق محروم؛

عزم جهادگران برای مرمت و بازسازی مدرسه روستای جوغبند قلعه تل+تصاویر

به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) شهر قلعه تل مدرسه شهید دکتر پارسی نژاد روستای جوغبند در اردوی جهادی یک روزه مرمت و زیباسازی شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۹۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
به گزارش بسیج به نقل از باغملک نیوز بخش اعظمی از سازندگی و آبادانی کشور  بر عهده مسئولان کشور است اما در بسیاری از مواقع روحیه جهادی و سازندگی جوانان عاشق کشور و خدمت به مردم موجب می شود تا آنان  با هدف خدمت و کمک به مردم در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دست به آبادانی و سازندگی بزنند.

 

جوانانی که هر کدام شاید در رشته های تحصیلی خود برترین باشند و حتی گاهی اوقات ساخت و ساز و … در حیطه تخصصشان نباشد اما به عشق کمک به مردم با گروه های جهادی همراه شده و با تمام وجود هر کاری را که از دستشان بر بیاید انجام می دهند.

 

گروه های جهادی با هدف محرومیت زدایی، کشف استعدادهای دانش آموزان مناطق محروم، انجام فعالیت های فرهنگی، اجرای برنامه های آموزشی مختلف و … به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان های کشور سفر می کنند که گروه های جهادی بسیجیان باغملک نیز از این قائله مستثنی نیستند.

 

جهادگران باغملکی بار دیگر آستین غیرت بالا زدند و در قالب اردوی یک روزه نسبت به مرمت و بازسازی مدرسه ای در یکی از روستاهای دورافتاده باغملک گام برداشتند .

 

سرگرد پاسدار شاپور احمدی فرمانده سپاه ناحیه باغملک در این خصوص گفت: با هماهنگی مسئول بسیج سازندگی ناحیه باغملک سروان منگشتی و سروان پاسدار محمد علیزاده  ،  تعداد ده نفر از بسیجیان پایگاه شهید طهماسبی شهر قلعه تل عازم روستای جوغبند شدند.

 

وی اظهارکرد: در این برنامه گروهی از بسیجیان حوزه صاحب الزمان(عج) شهر قلعه تل  با شرکت در اردوی جهادی یک روزه در روستای جوغبند  توانستند حیاط مدرسه شهید دکتر پارسی نژاد به مساحت شصت متر مربع  را مرمت و زیباسازی کنند.

 

سرگرد احمدی بیان کرد:شاید بتوان گفت که این اردوها به معنای واقعی برای بسیجیان، جهادی است  که  در اردوهای جهادی بسیجیان ساده زیستی و قناعت را بدون هیچ گونه شعاری می آموزند و این اردوها، هم آموزشی است و هم تفریحی چرا که بسیجیان در محیطی دوستانه و در مناطق مختلف ایران حضور پیدا می کنند و در این فضا بسیجیان با مردم مناطق مختلف و فرهنگ های متفاوت نیز آشنا می شوند و این باعث می شود تا سرزمین مادری خود را بهتر بشناسند.

 

روستای جوغبند یک کیلومتر بعد از روستای بارانگرد اولین فرعی سمت چپ جاده اصلی و در مسیر جاده اکبر آباد و رمچر میباشد.

picsart_12-08-11-09-25 picsart_12-08-11-25-08picsart_12-08-11-33-15

picsart_12-08-11-35-59picsart_12-08-11-34-22 picsart_12-08-11-11-24picsart_12-08-11-36-39

ارسال نظرات
پر بیننده ها