امام جمعهندوشن:

آمریکا به آنچه می گوید عمل نمی کند

امام جمعه ندوشن با اشاره به بد عهدی آمریکا در اجرای برجام گفت: آمریکا نسبت به آنچه می گوید عمل نمی کند.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۸۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ندوشن ضمن دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: عصاره همه اعمال تقوا و خدا ترسی است و باید بدانیم که خداوند متعال اعمال و رفتار ما را می بیند

امام جمعه ندوشن به سوالاتی در خصوص امام زمان (عج) در اذهان اشاره و افزود: در اذهان سوالاتی وجود دارد که چگونه امامی را که ندیده ایم برای خود اثبات کنیم که امام صادق می فرماید با سوره قدر احتجاج کنیم که همیشه در شب قدر ملائکه به زمین می آیند و قرآن را فرود می آورند و حتما باید ولی خدا و معصومی در زمین باشد که بر قلب او عرضه گردد.

وی تصریح کرد: طول عمر حضرت هم نشان دهنده قدرت الهی است و دیدن امام زمان (عج) ملاک نیست ملاک آن است که امام زمان (عج) ما را ببیند چرا که اگر او را رها کردیم او هم ما را رها می کند نه باید از یاد امام غفلت کنیم و از یاری او بپرهیزیم و دوری او را تحمل کنیم. هفته ای دو بار نامه اعمال بر امام زمان (عج) عرضه می شود کاری نکنیم که ایشان ناراحت و سرافکنده در درگاه الهی شود چرا که ما شیعه هستیم.

جوادی با قدردانی از تلاش های مسئولان سیاست خارجی کشورمان افزود: آنها زحمات زیادی کشیدند تا برجام تصویب و اجرا شود، اما طرف مقابل حسن نیت نشان نداد و بد عهدی کرد.
وی اضافه کرد: طبق برجام قرار بود تمام تحریم های ظالمانه علیه کشورمان برداشته شود؛ اما می بینیم که تصویب تمدید تحریم ها در کنگره آمریکا مغایر با مفاد برجام است.
وی با بیان اینکه آمریکا دست از دشمنی خود با ملت ایران بر نمی دارد تصریح کرد: آمریکا نمی خواهد ما پیشرفت کنیم و می خواهد وابسته به آنها باشیم.
امام جمعه ندوشن در بخش دیگری از خطبه های نماز با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) ،آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را گرا می داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار