امام جمعه شهرستان رودسر با تقدیر از حضور پرشور مردم شهیدپرورشهرستان رودسر در یادواره 700شهید واالامقام که عصر پنج شنبه برگزار شده بود، گفت: گسترش فرهنگ شهادت نظام ما را بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۶۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودسر، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان رودسر گفت: با پیشرفت در ابعاد مختلف زندگی بشر آسیب ها نیز پیچیده تر و ظریف تر می شود به عنوان مثال در اصول کافی سخنی از امام صادق نقل شده که می گوید علم مردم در چهار چیز است که تسلط برآنها موجب رفع تمام مشکلات بشر میشود اول معرفت خدا دوم خودشناسی و سوم وظیفه شناسی و بیان هدف خلق و چهارم آفت و عوامل خروج از دین است که پرهیز از عوامل خروج مهم می باشد و نیاز به توجه نمازگزاران و مردم باید به آن بیشتر باشد.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم شهیدپرورشهرستان رودسر در یادواره 700شهید واالامقام که عصر پنج شنبه برگزار شده بود، گفت: گسترش فرهنگ شهادت نظام ما را بیمه خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان رودسر در ادامه فرارسیدن هفته وحدت و ولادت رسول اکرم (ص) تبریک گفت و افزود: اگر برادران شیعه و سنی وحدت داشته باشند دشمن هرگز نمی تواند آتش تفرقه در بین مسلمانان روشن کند تا به مقاصد سیاسی و اقتصادی خود برسد.

حجت الاسلام روحانی با ابراز نگرانی از وضعیت نماز در جامعه، خاطرنشان کرد: پیام رهبر انقلاب باید منبع و مرجع بسیار مهمی برای همه مردم و دستگاه های فرهنگی باشد و همگان در زمینه ترویج فرهنگ نماز تلاش کنند

وی در پایان خطبه ها  توجه مسئولین را به اقدامات تفرقه انگیز انگلیس جلب کرد و مراقبت در این امور را خواستار شد.

 

ارسال نظرات