بوشهرـ شیخ مصطفی بدری امام جمعه موقت عسلویه در خطبه امروز نماز جمعه عسلویه گفت : شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» شعاری که ما همیشه سر می دهیم بعضی مسئولین کوفی مسلک هستند، چرا ما باید با این مسئولان را همراهی کنیم؛ آنهایی که زجر انقلاب کشیده‌اند و با امام (ره) همراه بوده‌اند و سنگ امام به سینه می زنند اما امام حال را تنها گذاشته‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۰۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با ذکر سخنی از امام صادق (ع) اظهار داشت: مومن در تمام اعمال خود رضایت خدا را مقدم می‌داند و کار را بر مردم سخت نمی‌کند.

وی ویژگی دیگر مومن را اخلاق حسنه دانست و بیان کرد: مومن اخلاقش با مردم، با اهل خانواده و همسر و فرزندان  و همسایه خوب است همانطور که رمز موفقیت پیامبر در گسترش دین اسلام در مدت ۲۳ سال دعوت خویش اخلاق خوب آن حضرت بود و با نرمی ولطافت و مهربانی با مردم برخورد می کرد.

امام جمعه موقت عسلویه ادامه داد: یکی دیگر از صفات مومن این است که ظاهر و باطنش یکی است و اینکه مالش را در راه خدا انفاق می‌کند؛ کسی که مال می‌اندوزد و در راه خدا انفاق نمی‌کند باید جوابگوی این مال باشد.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی دانش‌آموز بی‌بضاعت و فقیر در مدارس است که به وسایل تحصیل نیاز دارد؛ آیا از مدیران و معلمان مدارس سراغ این دانش آموزان را می گیریم.

بدری با تبریک آغاز امامت امام عصر(عج) افزود: مقام معظم رهبری در پیامی به اجلاس نماز فرمودند که نماز باعث تامین سلامت معنوی جامعه است و همه در مسئولیت اقامه نماز شریک هستیم، همه باید وارد میدان شویم و همت گماریم تا نماز در جایگاهش قرار گیرد.

وی با اشاره به انتصاب سردار غیب‌پرور به سمت فرمانده بسیج کشور، گفت: برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم و از زحمات سردار نقدی که طی این چند سال در سمت فرماندهی بسیج زحمات زیادی برای اعتلای بسیج کشیدند تقدیر می‌کنیم. 

امام جمعه موقت عسلویه افزود: شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» شعاری که ما همیشه سر می دهیم بعضی مسئولین کوفی مسلک هستند، چرا ما باید با این مسئولان را همراهی کنیم؛ آنهایی که زجر انقلاب کشیده‌اند و با امام (ره) همراه بوده‌اند و سنگ امام به سینه می زنند اما امام حال را تنها گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: ما باید نگاهمان به لسان مبارک رهبر معظم انقلاب باشد، همراه با ولی زمان باشیم، اگر زیر پرچم ولی فقیه نباشیم، ضرر می کنیم و گمراه می‌شویم.

بدری با بیان اینکه بعضی‌ها دروغ می‌گویند و چرا حرف رهبری را گوش نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: در بحث مذاکرات رهبر معظم انقلاب داد زد ولی همراهی نکردند.

وی اظهار داشت: ما اهل کوفه نیستیم یعنی مثل اهل کوفه مسلم و امام حسین(ع) را تنها نگذاریم؛ امروز مقام معظم رهبری مسلم است و حسین ما امام زمان(عج) است؛ بعضی‌ها از ریل انقلاب خارج شدند و انشاءالله خدا کمک کند اینها به ریل انقلاب برگردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها