خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)با اشاره به این که کشور چین آرام آرام بازار داخلی ما را گرفته است گفت: اگر چه از چین ضربه سیاسی نخورده ایم ولی باید به هوش باشیم که ضربه اقتصادی ما هم ضربه مهلکی است و کم کم به تولید داخل ما ضربه می زند.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۸۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دوره توانمندسازی سرگروههای شجره طیبه صالحین شهرستان قاین اظهارداشت: دین اسلام برای تعلیم وتربیت شدن بوده است و ماموریت صالحین هم یک ماموریت تربیتی و در راستای ماموریت پیامبر اکرم(ص) است.

وی عنوان کرد: از مربیان و سرگروههای حلقه های صالحین انتظار می رود که خود اهل عمل باشند.

قاسمی گفت: در دین اسلام به هرمیزان که یاد گرفته ایم باید عمل کنیم وباید اول از خود شروع کنیم وبعد نزدیکان وسپس به جامعه تحت پوشش خودمان آموزش دهیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است، گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب برروی آن تاکید دارند بحث اقتصاد مقاومتی است که 8سال است رهبری بر این موضوع تاکید دارند.

وی ادامه داد: بسیج مستضعفین نیز مدت 4سال است که دراجرای منویات رهبری اقدامات بسیار موثری را انجام داده است هرچند که مدعی نیستیم خیلی موفق بوده ایم اما گام های خوبی نیز دراین راه برداشته شده است.

وی افزود: در دین مبین اسلام هم از اقتصاد به عنوان اعتدال نام برده شده است و این یعنی میانه روی و استفاده درست و به جا از سرمایه و باید کاری کرد که این سرمایه در مسیر خدمت به مردم باشد.

قاسمی ابراز داشت: استفاده از تولیدات داخلی باید سرلوحه کار ما باشد و باید نسبت به تولید داخلی خود حساس باشیم و با خرید از سرمایه ایرانی از تولیدات داخل حمایت کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)با اشاره به این که کشور چین آرام آرام بازار داخلی ما را گرفته است گفت: اگر چه از چین ضربه سیاسی نخورده ایم ولی باید به هوش باشیم که ضربه اقتصادی ما هم ضربه مهلکی است و کم کم به تولید داخل ما ضربه می زند.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی متکی به درون کشور است و حتی سرمایه گذاری که از بیرون می آید سرمایه خالصی نیست و این سرمایه گذار قطعا از محل های غیر شرع به دست آمده و وارد کشور می شود.

قاسمی افزود: آنهایی که یکسره داد می زنند که سرمایه گذار خارجی وارد کشور شود حرف رهبری را زیر پا می گذارند و دیگر متکی به سرمایه داخل نیستند و از طرفی پول سالمی نیز وارد کشور نمی شود.

وی گفت: اقتصاد ما درون زاست و برآورد سرمایه کشور بسیار بالاست و می تواند اقتصاد ما را جواب دهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)گفت: از اول انقلاب در بخش هایی که روی سرمایه ایرانی، نیروی انسانی ایرانی، تفکر ایرانی و اندیشه دینی ایرانی متمرکز بوده ایم موفق عمل کرده ایم و نمونه آن دفاع مقدس است که متکی به داخل بودیم و پیروز شدیم.

وی افزود: در صنایع دفاعی هرجا متکی به داخل بودیم پیروز میدان بوده ایم.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: در صحنه های فرهنگی علی رغم تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی ایستادگی کرده ایم و قرار بود که جمهوری اسلامی نباشیم و تسلیم محض اسرائیل باشیم که اینها هیچ کدام نیست و در امورات کلان فرهنگی نیز ما موفق بوده ایم.

وی گفت: در مباحث اقتصادی هم باید روی پای خودمان بایستیم و مردم هم در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند .

قاسمی تصریح کرد: اگر دولت مردان اراده کنند و قدرت مردم را باور داشته باشند و ارزش و جایگاه قدرت مردمی را باور کنند در اقتصاد مقاومتی موفق خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها