خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان؛

رسانه های استان باید از خودکم بینی دست بردارند/درخت شیعه با خون شهدا آبیاری شده است

مسئولان و اصحاب رسانه نباید برای منافع زودگذر خود در کشور شکاف و دوقطبی ایجاد کنند. همچنین امروز در بحث امنیت ملی لزوم وجود مستشاران و مدافعان حرم در سوریه و عراق احساس می شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۵۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
به گزارش بسیج عادل نوروزیان رییس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان در آیین تجلیل از برگزیده  شدگان جشنواره ابوذر که در سالن فجر برگزار شد، با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف تبیین منویات مقام معظم رهبری برگزار می شود، اظهار داشت: جشنواره ابوذر در حوزه رسانه دو سال است که در سطح ملی و برای نخستین بار در سطح استانی برگزار می شود.
وی با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه از این جشنواره افزود: روح حاکم بر جشنواره ابوذر اولویت شناسی و بصیرت خبرنگاران است.
نوروزیان با بیان اینکه خبرنگار باید در تمام زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بصیرت داشته باشد تصریح کرد: مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد به بحث اقتصاد مولد و درون زا تاکید بسیاری دارند به همین جهت انتظار می رود اصحاب رسانه این موضوع را تا پایین ترین سطح جامعه تببین کنند تا بدین ترتیب در مسئولان نیز دغدغه مندی ایجاد شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بحث تهاجم فرهنگی اشاره و یادآور شد: شبیخون فرهنگی و نسل سوزی جوانان یکی دیگر از مسائل مورد توجه رهبری است.
رییس سازمان بسیج رسانه استان گفت: مسئولان و اصحاب رسانه نباید برای منافع زودگذر خود در کشور شکاف و دوقطبی ایجاد کنند. همچنین امروز در بحث امنیت ملی لزوم وجود مستشاران و مدافعان حرم در سوریه و عراق احساس می شود.
وی افزود: به ندرت دیده می شود که برخی رسانه های داخلی با تخطئه به دنبال کاهش ارزش کار عزیزانی هستند که در سخت ترین شرایط برای امنیت ملی می جنگند.
نوروزیان با این تذکر که رسانه های استان باید از خودکم بینی دست بردارند، بیان کرد: خود کم بینی رسانه ها باعث ایجاد آفت می شود.خوزستان با کشورهای منطقه دارای قرابت فرهنگی و زبانی است از همین رو می توانست به یک پایگاه تبدیل شود که متاسفانه به دلیل انفعال رسانه های استان محقق نشد.
وی در پایان خطاب به گروه های تروریستی و اربابان آنها گفت: ما شیعیان وارث فرق شکسته حضرت علی (ع)، پهلو شکسته حضرت فاطمه(س) و سر بریده امام حسین(ع) هستیم. درخت شیعه با خون شهدا آبیاری شده و تروریست ها با حملات انتحاری نمی توانند ما را از اهداف و آرمان های خود دور کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها