خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر آماده نباشیم و غفلت کنیم دشمن در ما نفوذ خواهد کرد، اگر هوشیار نباشیم شر دشمن دامن ما را نیز می گیرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۱۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان در مسجد مهدیه اظهار داشت: در دفاع مقدس حضور بازاریان و کسبه نقش مؤثری داشتند.

وی گفت: فداکاری‌های بازاریان که هسته‌های اولیه در بازار بودند هیچگاه فراموش نمی شود که در هشت سال دفاع مقدس نقش اصلی و فراموش نشدنی را داشتنند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در جنگ سوریه با تکفیری ها بیش از 40 کشور نفرات، سلاح‌های مجهز و... آوردند که نتوانستند کاری از پیش ببرند و به هدف خود برسند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر سردار شهید حاج حسین همدانی وارد سوریه نمی شد و بسیج مردمی را در آنجا راه نمی‌انداخت سوریه کارش تمام شده بود.

فرجی تأکید کرد: اگر آماده نباشیم و غفلت کنیم دشمن در ما نفوذ خواهد کرد، اگر هوشیار نباشیم شر دشمن دامن ما را نیز می گیرد.

وی با بیان اینکه باید همواره در مسائل سیاسی و جبهه های سخت محکم قدم برداریم، گفت: قدر ولایت را بدانیم و هیچگاه شهدا را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات