خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه رسالت ما پیشگیری و آموزش است، گفت: برای اینکه جامعه سالم داشته باشیم باید حرکت‌های نهادمند و ساختارمند را آغاز کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۹۳۰۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در نخستین گردهمایی مجمع خیرین سلامت و آموزش و پرورش همدان حلال تمامی مشکلات را مشارکت مردم عنوان کرد و اظهار داشت: باید به سمت افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد اجتماعی حرکت کنیم.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه خیرساز درمانگاه بیماران هموفیلی در همدانافزود: این کار با کمک‌های خیرین احداث خواهد شد و زمین آن اهدایی از طرف خیرین استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه رسالت ما پیشگیری و آموزش است، بیان داشت: برای اینکه جامعه سالم داشته باشیم باید حرکت‌های نهادمند و ساختارمند را آغاز کنیم.

وی بهترین مکان برای حرکت‌های نهادمند و ساختارمند را آموزش و پروش عنوان کرد و ابراز داشت: ما می توانیم از این بستر خدادادی و از این ظرفیت عظیم برای فعالیت‌ها استفاده و در راستای سالم‌سازی حرکت کنیم.

الهی تبار توافقنامه‌ مجمع خیرین استان همدان با آموزش و پرورش را یک حرکت مبارک دانست و یادآور شد: این حرکت را به فال نیک می گیریم و امید است که فرزندان ایران زمین، فرزندان سالم برای ساختن جامعه باشند که این به همت تمام فرهنگیان و مسئولین بستگی دارد مه می توانند نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات