ساختمان زندان مانع پروازهای فرودگاه

ساختمان زندان مرکزی مانعی برای پروازهای فرودگاه یاسوج است.
کد خبر: ۸۷۸۹۲۶۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: یکی از مهم ترین موانع پروازی فرودگاه یاسوج، زندان مرکزی این شهر است که سالهاست در نشست ها و محافل از سوی مسئولان استان مورد بحث قرار می گیرد اما تاکنون هیچ اقدامی برای جابجایی آن صورت نگرفته است.
علی محسنیان افزود: چندی پس از راه اندازی فرودگاه یاسوج، موانع پروازی، یکی از دغدغه های اصلی مدیران فرودگاهی استان شد و برای رفع این مانع، رایزنی هایی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه جابجایی زندان مرکزی می تواند اولین مانع توسعه فرودگاه یاسوج را رفع کرده و به پیشرفت صنعت حمل و نقل و مسافرت هوایی در استان کمک قابل توجهی کند گفت:زندان مرکزی یاسوج ازموانع اصلی طرح توسعه و در حریم هوایی فرودگاه یاسوج قرار دارد.
وی ادامه داد: طرح توسعه باند فرودگاه یاسوج که باید بیش از 600 متر به باند موجود اضافه شود، در حال اجرا است که در صورت رفع موانع این طرح طی شش ماه آینده به بهره برداری می رسد.
محسنیان طول باند فرودگاه یاسوج را دوهزارو 600 متر ذکر کرد و افزود: 230 میلیارد ریال برای طرح توسعه و تطویل باند فرودگاه یاسوج هزینه شده است.
لازم به ذکر است سهم صنعت هوایی در بخش حمل و نقل استان کمتر ازهشت درصد است که پیش بینی می شود با بهره برداری از طرحهای توسعه ای فرودگاههای استان این سهم به بیش از 20 درصد افزایش یابد.
ارسال نظرات