خبرهای داغ:
با هدف شناساندن آسیب های اجتماعی به مردم دومین نمایشگاه گروهی کاریکاتور بوکان برپا شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۹۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دومین نمایشگاه گروهی کاریکاتور بوکان با حضور جمع کثیری از هنرمندان و مسئولان شهرستانی در محل فرهنگ سرای سیمرغ برپا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در حاشیه برپایی نمایشگاه مذکور گفت: در این نمایشگاه 75اثر ازهنرمندان کاریکاتوریست بوکان با موضوع آسیب های اجتماعی به نمایش در آمده است.

منوچهر رضا زاده افزود: آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه مذکور مربوط به ۷هنرمند این انجمن به اسامی، یاسین قریشی، محمد امین قریشی، اسماعیل جانبلاغی، محمد محمودی، سلیمان مام رحیمی، منیره احمدی و پخشان رحیمی است.

وی هدف از برپایی نمایشگاه فوق را نشان دادن مشکلات و معضلات اجتماعی در قابل کاریکاتور دانست و عنوان کرد: با کاریکاتور می توان حرف های زد که در هیچ جای دیگر توان گفتن آن نیست.

این مسئول فرهنگی بوکان همچنین در ادامه گفتگوی خود از برگزاری دهمین دوره جشنواره کاریکاتور ایران در بوکان خبر داد و عنوان کرد: تمام مسئولان شهرستانی عزم خود را جزم کردند تا دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور کشور اوائل اسفند ماه سال جاری در بوکان برگزار شود.

وی ادامه داد: تمام رایزنی ها انجام شده و انشاالله از هفته آینده با تشکیل دبیر خانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم رسما وارد فاز اجرایی خواهد شد.

رضا زاده زمان برپایی نمایشگاه مذکور را از امروز پانزدهم آذر ماه تا 25 ماه جاری به مدت ده روز اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند طی روزهای برگزاری از ساعت ۹صبح الی 17عصر در محل نمایشگاه حاضر شده و از آثار به نمایش در آمده بازدید به عمل آورند.

ارسال نظرات