خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه البرزمطرح کرد:

ضربه دشمن به جامعه و خانواده با ابزار منکر

فرمانده سپاه ناحیه البرز افزود: با اجرای به موقع و صحیح امر به معروف و نهی از منکر می تواند باعث سالم سازی جامعه جوانان و خانواده خواهد شد و این حرکت باعث نشاط انقلابی و اسلامی در جامه میشود.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۴۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز در جلسه قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر شهرستان البرز عنوان کرد: آن زمان که امر به معروف فراموش شود  دشمن با استفاده از منکرات و آلوده کردن فضای مجازی جوانان را از ارزشهای اسلامی جدا می کند .
سرهنگ حیدری گفت: در این برهه از زمان همه آنهایی که احساس مسئولیت می کنند باید با ایفای نقش خود در زمینه احیای امر به معروف به مقابله با منکر و ابزار دشمن برخیزند.
فرمانده سپاه ناحیه البرز تصریح کرد: ما در خصوص هر آنچه در اطراف ما میگذرد مسئولیم که مصداق ایه «كلّكم راع و كلّكم مسؤول عن رعيّته» می باشد و نباید در خصوص منکر هایی که در اطراف ما میگذرد بی‌تفاوت باشیم بی تفاوتی به منکر و آلودگی های فضای مجازی روزی دامان خودمان را هم خواهد گرفت.
وی با اشاره به شرایط ضابط امر به معروف گفت: تذکر دادن و امر به معروف دارای شرایط خاص خود است که در صورتی‌که واجد شرایط نباشیم  از عهده ما خارج است.
فرمانده سپاه ناحیه البرز افزود: با اجرای به موقع و صحیح امر به معروف و نهی از منکر  می تواند باعث سالم سازی جامعه جوانان و خانواده خواهد شد و این حرکت باعث نشاط انقلابی و اسلامی در جامه میشود.
وی افزود: دشمن نخواهد توانست انقلابی گری و انقلابی ماندن مردم را از انها بگیرد.

3001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار