350 دانش آموز دختر تنگستانی به راهیان نور اعزام شدند

بوشهر- با بدرقه مسئولین شهرستان تنگستان کاروان 350 نفری دانش آموزان دختر تنگستانی اردوی سه روزه راهیان نور جنوب کشور را آغاز و از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان دیدن خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۱۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرمانده سپاه تنگستان در ایین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی تنگستان گفت: اردوهای راهیان نور کار بزرگ فرهنگی بسیج است که نسل امروز و به ویژه دانش آموزان را با زندگی سراسر اخلاص شهدا در دوران دفاع مقدس آشنا می کند.

محمد علی ملاکی افزود: امروز برای حرکت در مسیر شهدا باید راه را به نسل جوان نشان داد و در این راستا همین اردوهای راهیان نور در شناساندن شهدا و سیره آن بزرگواران بهترین راه ممکن خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در این اردوی سه روزه دانش آموزان ضمن آشنا شدن با مناطق عملیاتی جنوب کشور به مدت سه روز در کنار شهدا و با حال و هوای جبهه زندگی می کنند و اوقات معنوی خوبی را تجربه خواهند کرد.

ملاکی گفت: دانش آموزان تنگستانی در این مدت از مناطق عملیاتی والفجر هشت و اروند کنار در روز اول دیدن می کنند.

وی اضافه کرد: در روز دوم کاروان راهیان نور تنگستان از مناطق عملیانی شهدای هویزه، رمضان و طلاییه و دهلاویه دیدن می کننتند و در روز پایانی با زیارت از منطقه عملیاتی والفجر هشت در اروند کنار با مناطق عملیاتی جنوب کشور خداحافظی خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار