در گرامیداشت شهادت امام حسن عسکری(ع)

برگزاری مراسم عزاداری در واحدهای امیدان سعدی دیزج، پوینده شاهد و پیشگام تبیان شاهرود

مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام عسکری(ع) در واحدهای امیدان سعدی،پوینده شاهد و پیشگام تبیان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۹۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت ایام شهادت امام عسکری(ع) مراسم عزاداری این امام همان در واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود برگزار شد.

در مراسم عزاداری امام عسکری که به همت واحد امیدان سعدی در نمازخانه دبستان سعدی روستای دیزج برگزار شد، دانش آموزان بسیجی در رثای امام عسکری(ع) به عزاداری و مرثیه سرایی پرداختند.

بهزاد صادقی فرمانده واحد بسیج و مدیر دبستان سعدی در جمع دانش آموزان با گرامیداشت ایام شهادت امام عسکری(ع) با بیان اینکه بزرگداشت این مناسبت ها تعظیم شعائر اسلامی و یکی از راههای ترویج فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه است اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند مسیر این نظام را تغییر دهند و با جنگ نرم می خواهند نسل ما را از ائمه و اسلام جدا کنند اما نمی توانند چون که فرزندان ما عاشق ائمه هستند.

همچنین مراسم عزاداری امام عسکری(ع) با حضور دانش آموزان حلقه های صالحین در واحدهای پوینده شاهد شهید ابراهیمی و پیشگام تبیان برگزار شد و در این مراسم ها نیز مداحان اهل بیت(ع) در رثای امام عسکری به مرثیه خوانی و مداحی پرداختند.

برپایی ایستگاه صلواتی در واحد تبیان به این مناسبت از دیگر برنامه ها بود.

برپایی زیارت عاشورا در واحدهای پیشگام شاهد و پوینده فروغ دانش در بزرگداشت ایام شهادت امام عسکری(ع) از دیگر برنامه های واحدهای بسیج دانش آموزی به این مناسبت بوده است که با حضور دانش آموزان حلقه های صالحین برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار