خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود

افزایش آموزه های دینی،راه حل مشکلات اخلاقی در جامعه

هاشمی در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان شاهرود گفت: تنها راه حل مشکلات اخلاقی در جامعه افزایش آموزه های دینی است.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۸۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست ساماندهی امور جوانان که با حضور مسئولین دستگاه های مربوط در سالن جلسات فرمانداری شاهرود برگزار شد با بیان اینکه پدرها و مادرها باید نحوه استفاده از شبکه های مجازی را یاد بگیرند اظهار کرد: نمی توان با این مساله به حالت قهری برخورد کرد و باید با آگاهی و برنامه ریزی خانواده و فرزندان را مدیریت کرد.

وی افزود: با این حال جوانان ما پاک هستند؛ چرا که دو ماه را به عزاداری برای سیدالشهداء می پردازند، بنا براین بستر آماده است و نباید زیادی احساس خطر کرد.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد گفت: هر جا که مردم وارد عمل شدند، به موفقیت دست یافتیم،بنابراین با کمک مردم می توان مشکلات فضای مجازی و مواد مخدر را به عنوان دو آسیب مهم در میان جوانان بر طرف کرد.

هاشمی خاطر نشان کرد: باید با استفاده از فضای مجازی گروه هایی تشکیل داد تا بتوان با شبکه های غیراخلاقی و غیر ارزشی رویارویی کرد.

وی با اشاره به سابقه گسترش اینترنت و ضریب دسترسی مردم جهان به آن تصریح کرد: در سال 2014 بیش از 40 درصد از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی داشته اند در حالی که 15 سال جلوتر از این تاریخ فقط یک درصد بوده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه هم اکنون بیش از 44 میلیون نفر از جمعیت کشور ایران به اینترنت دسترسی دارند گفت: باید با بحران های به وجود آمده در فضای مجازی با استفاده از همان فضا مبارزه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها