خبرهای داغ:
رئیس پارک علم و فناروی استان:

دانشجویان باید به این باور برسند که به سمت کارآفرینی بروند

رئیس پارک علم و فناروی استان و دبیر جشنواره ایده های برتر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان گفت: دانشجویان باید به این باور برسند که به سمت کارآفرینی بروند.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۷۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین دکتر یوسف گرجی ، رئیس پارک علم و فناروی استان و دبیر جشنواره ایده های برتر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره ایده های برتر بیان داشت:: هدف ما این است با جشنواره ایده های برتر مشارکت دانشجویان را بالا ببریم و دانشجویان به این باور برسند که به سمت کارآفرینی بروند و تنها راه نجات هم صنعت و هم نیاز جامعه این است که همه افرادی که بیکار و یا دنبال کار هستند به سمت کارآفرینی سوق داده شده و اشتغال ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه هر ساله جشنواره ایده های برتر در کشور به شکل جشنواره ملی برگزار می شود و با هدف کارآفرینی و توسعه کارآفرینی برگزار می شود.

دکتر گرجی افزود: دوازدهمین جشنواره ایده های برتر در دانشگاه یزد برگزار می شود و در استان قزوین نیز مسئولیت جشنواره ایده های برتر بر عهده پارک علم و فناوری استان بود  که در اولین اقدام، با سامانه ثبت نام ایده های برتر پذیرش و اطلاع رسانی به عمل آمد که با استقبال بسیار خوبی برخوردار شدیم  که 129 طرح ثبت نام شد که در نهایت با بررسی های انجام شده 3 ایده برتر انتخاب شد.

رئیس پارک علم و فناروی استان و دبیر جشنواره ایده های برتر ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان افزود: هدف جشنواره ایده های برتر این است که این ایده ها به سمت کارآفرینی هدایت و سوق داده شوند که از حوزه های مختلف در این جشنواره حضور فعال داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار