یادمان شهدای شهرک مناجات شهرستان بافق تحت عنوان یادمان رهپویان وصال دیشب برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۶۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق ، یادمان شهدای شهرک مناجات شهرستان بافق تحت عنوان یادمان رهپویان وصال به همت پایگاه مقاومت امام هادی (ع) حوزه محمد رسوالله (ص) بافق دیشب در مسجد جواد الائمه (ع) شهرستان برگزار شد.

در ابتدا پس از خیر مقدم و قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق سرهنگ جمالی و دکلمه خوانی دختر نونهال ، حجت الاسلام کمال مروتی از فعالان فرهنگیبا عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسکری (ع) بیان کرد: یادواره شهدا همانند مجلس سید الشهدا (ع) است، در این مجالس باید چشم ها بیدار شود تا ظهور امام زمان (عج) نزدیکگردد.

مروتی در ادامه اظهار داشت: در قرآن کریم به نبرد حق در مقابل باطل و پیروزی جریان حق در مقابل باطل اشاره شده است ، لازم است که ما جایگاه خود را در این دو جایگاه مشخص کنیم همانگونه که شهدا مشخص کردند.

این فعال فرهنگی بیان کرد: قیام امام حسین (ع) نمونه بارز جنگ حق در مقابل باطل است و پیاده روی اربعین حسینی نتیجه پیروزی امام حسین (ع) در مقابل باطل می باشدکهثمره آن روز به روز برای ما مشهود تر می شود و این وظیفه ماست که امام حسین (ع) و مکتبسید الشهدا را به جهانیان معرفی کنیم.

مروتی با اشاره به اینکهانقلاب اسلامی با تبعیت از قیام امام حسین (ع) به پیروزی رسیدهو این انقلاب است کهزمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است یادآور شد: ذکر مردم و شهدا ذکر یا حسین (ع) بود و اینگونه بود که انقلاب و جنگ به پیروزی رسید ، اما متاسفانه در حال حاضریا حسین گو زیاد است ولی با حسین کم.

در ادامه وی با اشاره به فتنه 88 گفت: بعضی ها کف روی آب هستند و پیرو جریان باطل می باشند همه دیدند که اینها رفتند و انقلاب و مردم ماندند. فتنه ای دیگر فتنه ی برجام است ، برای همه مردم روشن شد که آمریکا قابل اعتماد نیست وتحریم ایران تحریم نیست بلکه جنگ اقتصادی است ، پایداری کشور ما مدیون امام حسین (ع) ، ایمان ، ایستادگی مردم و پیروی از مقام معظم رهبری است.

در پایان مروتی اظهار داشت بر ما لازم است تا به جریان حق در مقابل باطل ایمان داشته باشیم و رهبر انقلاب خود را یاری کنیم ، اگر این دو مورد ممکن شد پیروز هستیم.

در پایان مداحی بسیجی محسن شفیعی پایان بخش مراسم بود.


ارسال نظرات