حجت الاسلام تقدسی در نشست روشنگری:

برجام حاصل دل بستن به نقاط خیالی و خوشبینی به دشمن بود

حجت الاسلام تقدسی: برجام حاصل دل بستن به نقاط خیالی،خوشبینی به دشمن و عجله در کشیدن هوراااابود نه رهنمود های واقعی رهبر معظم انقلاب.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۶۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، نشست روشنگری،با موضوع روشنگری پیرامون مسائل سیاسی روز و به مناسبت روز دانشجو در محل حوزه علمیه کوثر خواهران ابرکوه برگزار شد.

سخنران این جلسه؛ حجت الإسلام تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابرکوه؛ به ارائه مطالبی پیرامون روز 16 آذر که به نام و روز دانشجو نامگذاری شده است پرداخت.

حجت الإسلام تقدسی گفت: 16آذر نماد مبارزه با استکبار و روز ریخته شدن خون پاک چند تن از انسان های شریف است؛که به دلیل شکستن بغض استکبار ستیزی خود در این روزبه شهادت رسیدند. اگرما به دنبال تغییر ماهیت حقیقی آن باشیم؛ در حقیقت پیام واقعی این روز را ضایع و از بین برده ایم. حجت الاسلام تقدسی در ادامه به موضوع سیاسی روز کشور اشاره ای کرد و گفت: برجام حاصل دل بستن به نقاط خیالی، خوشبینی به دشمن و عجله در کشیدن هوراااابود نه رهنمود های واقعی رهبر معظم انقلاب.

تقدسی در ادامه به صحبت های دیروز رئیس جمهور اشاره کرد و گفت؛ آقای روحانی در جمع دانشجویان گفته است در ایام مذاکره تمام موارد را با مقام معظم رهبری هماهنگ می کردیم، در پاسخ به این ادعای ریاست محترم جمهور سخنان مقام معظم رهبری را برای حاضرین در جلسه قرائت کرد که در ادامه آمده است:

بنده در جزئیّات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمی کنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوب‌های مهم و خطّ قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفته‌ام؛ عمدتاً به رئیس جمهور محترم که ما با ایشان جلسات مرتّب داریم، و موارد معدودی هم به وزیر محترم خارجه؛ خطوط اصلی و کلّی. جزئیّات کار، خصوصیّات کوچک که تأثیری در تأمین آن خطوط کلان ندارد، مورد توجّه نیست؛ اینها در اختیار آنها است، میتوانند بروند کار کنند. اینکه حالا گفته بشود که جزئیّات این مذاکرات تحت نظر رهبری است، این حرف دقیقی نیست؛ البتّه بنده احساس مسئولیّت می کنم، نسبت به این مسئله به‌هیچ‌وجه بی‌تفاوت نیستم، کلیّاتی وجود دارد که حالا اشاره هم خواهم کرد به بعضی از آنها؛ قبلاً هم در صحبت های عمومی خطاب به مردم آنها را گفتیم؛ به مسئولین هم مفصّل‌ترش را گفتیم.(دیدار با مداحان20/1/94)

در پایان حجت الاسلام تقدسی به سؤالات طلاب خواهر پاسخ داد.

ارسال نظرات