خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه قاینات:

چرخیدن کلید برجام، از افتخارات دولت اما نقض آن از رهبری است!!!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: برجامی که آفتاب تابان بود و وقتی به سرانجام رسید و نوشتند کلید چرخید و اقتصاد ما هم چرخید و وقتی قرار شد سانترفیوژها بچرخد و اقتصاد ما هم بچرخد افتخارش برای دولتمردان بود چه شده است که بعد از نقض برجام می گویند هرکاری کرده ایم با اجازه رهبری بوده است! ؟؟؟
کد خبر: ۸۷۸۹۰۳۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین شب گذشته در نشست روشنگری دانشجویان دانشگاههای قاین که با موضوع نقش دانشجو واستکبار ستیزی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور قاین برگزار شد به تفسیرفعالیت های دانشجویان در دانشگاههای ایران درسال های قبل از انقلاب پرداخت وگفت: در بهمن 1313بود که تصمیم بر ایجاد دانشگاه در تهران گرفته شد.

وی گفت: بر اساس فعالیت های دانشگاه تهران از سال 1313 تا 1320 فعالیت سیاسی آنچنانی در دانشگاه نبود و دلیلش هم این است که دانشجویان مرفه و از طبقه اشراف جامعه در دانشگاه تحصیل می کردند و لذا اقدامی از دانشگاه و دانشجو در این سال ها دیده نمی شد و از شهریور 1320 و بیرون انداختن رضا شاه توسط کسانی که او را به قدرت رسانده بودند تا سال 1342 فضای دانشگاه را سه طیف و تفکر شرق گرایان، طرفداران غرب و لیبرالیسم و اسلام گراهای مذهبی در دست داشتند.

حجت الاسلام ملک آبادی با بیان این که در 28 مرداد 1332 کودتا به ثمر رسید و در آبان همان سال هم از طرف دولت اعلام شد که قرار است نیکسون معاون رئیس جمهور در آذر ماه به ایران بیاید .

وی ادامه داد: در این ایام زاهدی اعلام کرده بود که دوباره رابطه با انگلیس را برقرار خواهیم کرد و همچنین دادگاه مصدق هم در جریان بود و حضور نیکسون در ایران هم دلیل دیگری بود که دانشجویان را به اعتراض وا داشت.

وی یادآور شد: در 14 آذر محیط دانشگاه یک محیط اعتراضی و در 16 آذر درچند دانشکده تهران نیروهای نظامی مستقر شده بودند و برخی از دانشجویان به حضور نیروهای نظامی اعتراض داشتند و نسبت به دستگیری این دانشجویان اقدام شده بود که با اعتراض دانشجویان مواجه شدند و لذا با تیراندازی به سمت دانشجویان 3 تن از دانشجویان را به شهادت رساندند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین بیان داشت: کسانی که قرآن و پیامبر و امام علی(ع) و تفکر امام امت ما را تحریف می کنند نسبت به 16 آذر میگویند این اعتراض نسبت به حضور نیکسون نبوده است و بلکه نسبت به محاکمه  مصدق و ارتباط با انگلیس بود.

وی اضافه کرد: در صورتی که در مقاله ای به نام 3 قطره خون خطاب به نیکسون مطالبی نوشته شد ه بود قید کرده بودند که 3نفر به پای شما قربانی شدند و این مقاله نشان می دهد که این اعتراض به حضور آقای نیکسون بوده است.

حجت الاسلام ملک آبادی در ادامه گفت: با توجه به اتفاقات مذکور، دانشجوی ضد استکبار و ضد سلطه و ضد اختناق ما در 16 آذر وظیفه خود را به نحو احسنت انجام داد و همین تفکر ضد استکباری دانشجوی ما در بعد از پیروزی انقلاب در 13آبان 1358 یک انقلابی را خلق کرد که حضرت امام فرمود این انقلاب(تسخیرلانه جاسوسی آمریکا) از انقلاب اول هم مهم تر بود .

وی گفت: وقتی روند انقلاب اسلامی را نگاه می کنیم می بینیم که دانشجویان انقلابی و ضد استکباری در تمام عرصه های انقلاب خوب درخشیده اند.

وی ادامه داد: حضور هوشمندانه در مناطقی که با حضور افراد فتنه گر قصد جدایی از این مملکت را داشتند، در تشکیل سپاه همین دانشجویان ضد استکباری بنیه اصلی سپاه را پایه گذاری کردند، جهاد سازندگی با ابتکار دانشجویان شکل می گیرد، در تشکیل بنیاد مستضعفان نقش دانشجو پررنگ است و لذا اقدامات متعدد و بسیار عالی در سطح انقلاب اسلامی ایران انجام دادند.

حجت الاسلام ملک آبادی افزود: دشمن وقتی فعالیت های مردم انقلابی و دانشجویان ضد استکباری و جنبش دانشجویی را رصد کرد بیکار ننشست. در 10سال اول انقلاب 17توطئه را تجربه کردیم. 17 هزار انسان بیگناه را شهید کردند. از این مقوله ها به نتیجه نرسیدند وارد فاز جنگ نرم با جمهوری اسلامی ایران شدند .

دانشجو نباید بازیچه دست هر حزبی باشد 

وی تصریح کرد: یکی از گروههایی که دشمن برنامه ریزی کرده بود جنبش های دانشجویی بود و قرار بر این گرفت که جنبش های دانشجویی جعلی در محیط دانشگاه راه بیفتد و در دوره ای از نظام فضای دانشگاه یک فضای رکود و رخوت می شود که رهبری فرمودند خدا لعنت کند کسانی را که دانشجویان ما را از سیاست جدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین ادامه داد: در برخی از دولتها دانشجویان ملعبه دست سیاسیون قرار میگیرند و  دانشجو نباید بازیچه دست هر حزبی باشد.

حجت الاسلام ملک آبادی بیان داشت: جنبش دانشجویی گفتمان ساز و هدایت کننده است اما در حزب عده ای منافع مشترک برای رسیدن به قدرت دارند .

وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی یک جنبش اصیل است و هر زمانی که قرار بر انحراف بر جنبش دانشجویی قرار گرفت جنبش دانشجویی سربلند شد افزود : حضرت آقا از دانشجویان و جنبش دانشجویی خواسته های متعددی دارند و یکی از این خواسته ها مطالبه گری دانشجو است .

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: اگر نگاهی به دانشگاه در سال های اصلاحات بیندازیم اتفاقات کوی دانشگاه تهران در خاطر ما مانده است و اتفاقاتی که در دانشگاههای ما می افتاد و به تناوب رویکرد های دولت های مختلف برای دانشگاه و دانشجو دانشگاه را به سمت و سویی می برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین در ادامه سخنان خود گفت:بعد از 10سال اول انقلاب که بنا به جنگ نرم با جمهوری اسلامی قرار گرفت دو اتفاق در کشور ما برنامه ریزی شد یکی فساد و دیگری نفاق که وقتی این دو را با یکدیگر تطبیق می دهیم می بینیم که کسانی که در آنها شائبه نفاق وجود دارد شائبه فساد هم وجود دارد.

کسانی که خط حضرت امام (ره) را دچار انحراف می کنند قطعا و یقینا هم دچار فساد سیاسی هستند

وی افزود: فسادی که به نظر می رسد از همه مصادیق فساد مهم تر است فساد سیاسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین افزود: فساد سیاسی زمانی اتفاق می افتد که عده ای برای کسب قدرت وحفظ قدرت دچار طمع می شوند .

وی فساد اقتصادی را از دیگر مصادیق فساد دانست وگفت: متاسفانه این فساد در دولت های مختلف در این نظام وجود داشته است. ما شهرام جزایری ، بابک زنجانی، محمدرضا رحیمی، بقایی و حقوق های نامتعارف که البته اینها ذخیره های انقلاب هستند!!!! را هم داشته ایم و  داریم .

فساد 3 هزار میلیاردی و 8هزار میلیاردی را داشته ایم واین در همه دولتها بوده است ووقتی به طرف دیگر فساد نگاه می کنیم در مقابلش نفاق وجود دارد و نفاق هم چند مصداق دارد .

وی ادامه داد: یک نفاق، نفاق سیاسی است که از همه گونه های نفاق مهم تراست ،نفاق اخلاقی و اعتقادی و عبادت از گونه های دیگر نفاق است.

این مقام مسئول بیان داشت: کسانی که خط حضرت امام (ره) را دچار انحراف می کنند قطعا و یقینا هم دچار فساد سیاسی هستند و هم نفاق.

ملک آبادی خاطرنشان کرد: کسانی که شبکه های معاند سیاسی از آنها حمایت می کنند و برائت از این حمایت نمی جویند را نمی توانیم بگوییم انقلابی هستند. سردمداران فتنه های این کشور قطعا ویقینا جزء نفاق هستند .

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در روز 16آذر در دانشگاه تهران گفت:رئیس جمهور ما در 16آذر در دانشگاه تهران در بحث برجام گفت: ما هرقدمی که دراین زمینه برداشته ایم باهدایت های رهبری بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین گفت: برجامی که از دیماه سال94 اجرایی شد آن روزی که برجام اجرایی شد گروه دیپلماسی وزارت امور خارجه نشان قهرمان ملی را دریافت کردند همه برجام مال آنها شد .

وی تصریح کرد: وقتی رئیس جمهور وارد مدرسه ای در تهران شد عده ای پیشنهاد تدریس برجام وبرجام شناسی در محیط مدارس دادند و قرار شد به دستور  وزیر وقت آموزش وپرورش 4ساعت برای برجام شناسی گذاشته شد. اما امروزه که نقض برجام اتفاق می افتد رئیس جمهور می گوید هرکاری ما کردیم با اجازه رهبری بود.

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: برجامی که آفتاب تابان بود و وقتی به سرانجام رسید و نوشتند کلید چرخید و اقتصاد ما هم چرخید و وقتی قرار شد سانترفیوژها بچرخد و اقتصاد ما هم بچرخد افتخارش برای دولتمردان بود چه شده است که بعد از نقض برجام می گویند هرکاری کرده ایم با اجازه رهبری بوده است ؟؟؟؟؟

وی ابراز داشت: این در حالی است که حضرت آقا در دیدار مداحان در سال 94 فرمودند من نسبت به مذاکرات بی تفاوت نیستم اما تابحال در جزییات مذاکرات دخالت نکردم و از این پس هم دخالت نمی کنم.

وی با اشاره به حقوق های نجومی گفت : حدودا از 3ماه پیش این حقوق های نامتعارف در شبکه های اجتماعی منتشر شد با دریافت کنندگان حقوق های متعارف چه کردند؟؟؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین گفت: مگر رهبری نفرمودند بررسی کنید و آنهایی که غیر شرعی دریافت کرده اند به بیت المال برگردد و با افراد برخورد شود چرا برخورد نشد ؟ دلیلش این است کسانی متولی برخوردبا حقوق های نامتعارف شدند که خودشان حقوق بگیر نامتعارف این مملکت هستند.

وی اظهارکرد: وقتی وزیر ما ثروت هزار میلیاردی دارد، این حقوق بگیران نامتعارف می شوند ذخایر انقلاب ولی زمانی که یک عضوی از جامعه می خواهد یارانه بگیرد وزیر اقتصاد میگوید شب عزای ملت است اما سخنگوی دولت نجومی بگیران را ذخایر انقلاب می دانند ومی گویند طبق قانون بوده است.

ملک آبادی متذکر شد: چرا دانشجوی انقلابی ودانشجوی ضد سلطه ما دراین موارد مطالبه گر نیست و از مجموعه دولت سوال نمی کند؟؟؟ چرا فساد 8هزار میلیاردی اتفاق می افتد دانشجوی ما ساکت است؟؟؟

وی ادامه داد: این با روحیه دانشجویی وبا روحیه ضد استکباری نمی خواند . چرادراین نظام فساد رخ میدهد و تبعیض اتفاق می افتد اما مطالبه ای صورت نمی گیرد و پاسخی از مسئولین دریافت نمی شود؟؟؟

یکی از ویژگی دانشجوی انقلابی داشتن آرمان ومطالبه گری است چرا مطالبه گر نیستید؟؟

وی تاکید کرد: چرا خط فکری ما امروز خط فکری شده است که باید برا برآوردن حوائج خودمان دست به دامان آمریکا وغرب باشیم؟؟ و3/5سال مملکت را معطل برجام نگه داشته اند وامروزه خودشان هم می گویند آمریکا برجام را نقض کرده است سوال این است که اقدامی که انجام خواهند داد چه خواهد بود؟؟

وی گفت: درسنای آمریکا 99نفر به تحریم رای دادند واقدامی که ما انجام دادیم نصیحت است ما احتیاج به نصیحت نداریم میخواهیم نتایج این آفتاب تابان را ببینیم.

حجت الاسلام ملک آبادی خطاب به مسئولین کشوری گفت: مسئولین محترمی که گاهی امثال بنده را به عنوان یک روحانی نهی می کنید و میگویید در مسائل سیاسی دخالت نکنید و بروید نمازتان را بخوانید ،قطعا بدانید تعطیل شدن فوردو را می فهمیم، غنی سازی 20  درصد به 3/5درصد و 20هزار سانتریفیوژ به 5هزار سانتریفیوژ رسیدن را می فهمیم اما رشد اقتصادی که مدعی هستید را نمی فهمیم ؟؟؟

وی ادامه داد: تورم 45درصدی که می گویند تحویل گرفته ایم وبه رشد اقتصادی بالای 5درصد رسانده ایم را چه کسی لمس می کند ؟؟ اگر ما هم حقوق های نجومی داشتیم درک  و لمس می کردیم!!!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین گفت: سوال ما این است که آیا دولتمردان ما در ماجرای برجام با مقام معظم رهبری ومردم صادق بودند یا نبودند؟ اگر صادق بودند چرا مردم ونمایندگان مجلس نسبت به محتوای برجام مَحرم نبودند؟؟؟؟

وی گفت: برجام آن چیزی که ادعا می کردند نبوده ونیست وبرجام دیکته نوشته شده آمریکاییها بود که ما دفاع کردیم وتیم 16نفره ما در مقابل 200نفر چه کرد؟

وی خاطرنشان کرد: وقتی کسی انتقاد می کرد می گفتند اینها بی سواد هستند وبه جهنم حواله می دادند و آنها را نفهم می خواندند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در برخی مواقع شاهد هستیم که فضای سیاسی کشور را به سمت ماجراهای دیگری از جمله لغو سخنرانی و کنسرت می برند تا از بحث اصلی خارج شوند و بدانید که استکبار برای بحث نفاق و فساد و نفوذ برای ما برنامه ریخته است .

حجت الاسلام ملک آبادی در پایان گفت: اگر قرار باشد نظام ولایی را حفظ کنیم چند کاررا باید انجام دهیم :

1-پیروی از اسلام ناب محمدی اسلام

2-پایبندی بر ارزشهای انقلاب اسلامی

3-تبعیت از خط امام امت بدون غل وغش وخواب دیدن وخاطره گویی

4-تبعیت از ولایت فقیه

هرکس بر این 4عنوان حاشیه بزند بدانید یا خودش نفوذی است و یا واسطه نفوذ است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها