اگر لحظه ای از ولایت دور شویم جریان سقیفه بنی ساعده تکرار می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) استان کرمان گقت: در استان کرمان فرد منافقی می گوید انقلاب رو به انحراف است ، مردم بیدار باشید کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا هر روز عاشورا است ، به این افراد و مسئولین استان کرمان هشدار می دهیم فکر مکنید اگر مردم سکوت می کنند نشان از رضایت آنها است سکوت به خاطر مسیر ولایی آنها ست از نجابت مردم سوء استفاده نکنید .
کد خبر: ۸۷۸۹۰۲۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،
 حجت الاسلام و المسلمین کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) استان کرمان در یادواره شهدای روستای گرم جبالبارز جنوبی عنبرآباد با اشاره به آیات قرآن افزود: همه ی ما دعوت نامه از طرف شهدا داریم که  در این یادواره شرکت نموده ایم ،  شهدا از تمام تجارت های دنیوی دست برداشتند همه ی چیزهایی که در دنیا بود برای شهداء کوچک شد و مقام شهداء آنقدر بالاست که خود خداوند سلام رسان به شهداء می باشد.
 
 
کارگردان زندگی شهدا در تمام حالات خداوند بود
 
 
حجت الاسلام و المسلمین کمالی افزود: شهدا از اخلاص بسیار بالایی برخوردار بودند نگرش توحیدی داشتند  زندگی شهدا موحدانه بود و در تمام حالات کارگردان زندگی شهداء خداوند بود ، تمام زندگی و نمازشان برای خدا بود قرآن در وصف این ها می فرماید شهدا همه چیزشان را با خدا معامله کردند.
 
 
وی بیان نمود : اولین گام در زندگی شهدا نگرش توحیدی  بود که شهدا را به این مقام رساند  تعلق گریزی  و فرار از دنیا طلبی در  نگرش توحیدی وجود دارد و خداوند در سوره مؤمنون می فرماید این ها خدا را دوست دارند و خدا هم این ها را دوست دارد.
 
 
شهدا زندگان همیشگی تاریخ  هستند
 
 
حجت الاسلام کمالی افزود: گام دوم زندگی شهداء زندگی خالصانه بود و  گام سوم  زندگی عاشقانه و گام چهارم  ولایت مداری و دشمنی با دشمنان ولایت بود ، شهدا زنده اند حتی فکر مردن هم برای شهید نکنید و کسی که زنده است ناظر بر اعمال من و شما است ، شهدا زندگان همیشگی تاریخ من و شما هستند و از خدا خواستند مثل ارباب بی کفنشان امام حسین (ع) خداوند کارگردان زندگی شان شود.
 
 
شهدا نگفتند من خودم اهل تدبیر و امیدم
 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان افزود: شهدا تمام زندگی شان را به خدا سپردند و گفتند خدایا مدبر زندگی مان خودت باش و  نگفتند من خودم اهل تدبیر و امیدم و اگر کسی گفت من اهل تدبیر و امیدم اوج بی تدبیری است و راهی که از مسیر خداوند جدا شود این راه به ناکجا آباد می رسد .
 
 
حجت الاسلام کمالی افزود: گام پنجم زندگی شهدا عمل به قرآن کریم که این گام مهم ترین گام است و قرآن کریم از کسانی که با قرآن سلیقه ای برخورد می کنند شکایت می کند .
 
 
بعضی از افراد می گویند خدایا من دین دارم اما با امر به معروف و نهی از منکرو …. کار ندارم
 
 
وی افزود:  قرآن کریم می فرماید شیطان در  بعد اعتقادیش ربوبیت و عزت خدا را قبول دارد به معاد ، نبوت و امامت اعتقاد دارد در بعد رفتاری شش هزار سال عبادت خدا را کرده است  اما تکبر و سجده نکردن او به آدم باعث شد از درگاه خداوند رانده شود  اما بعضی از افراد می گویند خدایا من دین دارم اما با امر به معروف و نهی از منکر کار ندارم ، با سیاست کار ندارم ، با حجاب و خمس کار ندارم و کار به جایی رسیده است که سخنرانی  دعوت می کنند که آیات سیاسی قرآن را تفسیر نکنند و مداحی را دعوت می کنند که کاری به مسائل سیاسی ندارد .
 
 
حجت الاسلام کمالی افزود: یک آیه و بحثی از قرآن است که به فراموشی سپرده شده است بحث نفاق و منافق است اگر نگاهی به قرآن چراغ زندگی بیندازیم متوجه می شویم شهدا با قرآن حرکت کردند ،  خداوند به من و شما امر می کند  اگر می خواهید به عاقبت خیری برسید راهی نداریم جز اینکه منافق را بشناسید و از اهمیت بحث نفاق در قرآن همین که یک سوره و آیات متعددی از قرآن در رابطه با نفاق و منافق است.
 
 
اگر منافق را نشناسیم منافق در لباس دین ظاهر می شود
 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان افزود : اگر منافق را نشناسیم منافق در لباس دین ظاهر می شود و جلوی شما سد، مانع و سیم خاردار می گزارد و نمی گزارد رد بشوید.
 
 
وزیر دولت دوم خرداد با دست خودش کشف حجاب کرد
 
 
وی افزود: کسانی بودند که در لباس اسلام و ولایت مدار ظاهر می شدند و پای صحبت های مقام معظم رهبری می نشستند در چشمان آقا ذل می زدند و مقام معظم رهبری فرمود به آنها شما در این دولت هیچ کار اسلامی نکردید یعنی (دولت دوم خرداد) اما بعضی ها بصیرت نداشتند ، بعد از هشت ، نه ، دوازده سال  وقتی صدای آنها از سیمای بیگانگان بلند شد و  وزیر دولت دوم خرداد خودش با دست خودش آمد در سیمای بیگانگان  روسری از سر زنش برداشت و کشف حجاب کرد آن موقع گفتند رهبری راست می گوید.
 
 
افراد منافق دروغ زیاد می گویند
 
 
حجت الاسلام و المسلمین کمالی با اشاره به اهمیت نفاق افزود: در آیات ابتدایی سوره بقره ۵ آیه در رابطه با کفار و ۱۲ آیه در رابطه با نفاق آمده و دو آیه در رابطه با متقین  آمده و یک سوره از قرآن در رابطه با منافقین آمده است ، خداوند چهره ی منافقین را رو کرده است و اولین ویژگی فردی منافق بر حسب آیات قرآن  افراد منافق دروغ زیاد می گویند .
 
 
وی بیان نمود: خدایا هر کس می گوید انقلابی ام قبول کنیم ؟ خدایا هر کس قبل از انقلاب زندان رفته و برای انقلاب زحمت کشیده قبول کنیم الان انقلابی است ؟ جواب : خداوند به پیغمبر می فرماید  بعضی از این ها  می گویند ایمان به خدا و روز آخرت آورده ایم این ها دروغ است به خدا ایمان نیاورده اند از این افراد اطاعت نکنید.
 
 
شهدا از ما می خواهند راهشان را ادامه بدهیم
 
 
حجت الاسلام و المسلمین کمالی افزود: ۲۵۰ هزار شهید داده ایم و یادواره گرفته ایم که راه شهداء را  ادامه بدهیم شهداء  از ما هیچ پاداشی نمی خواهند فقط حرفشان این است که راهشان را ادامه دهیم .
 
 
 
وی با اشاره به فتنه ۸۸ افزود: در فتنه ۸۸  شعارشان مرگ بر اصل ولایت فقیه (امام زمان (عج)) بود یزیدیان و عمر عاص های زمان به سراغ خواص رفتند به خیمه ی امام حسین (ع) توهین کردند در ماه مبارک رمضان  روزه خواری کردند در روز عاشورا سوت ، کف و هلهله زدنند و رقصیدند .
 
 
در فتنه ۸۸ به سراغ بعضی از عمامه به سرها رفتند که از خواص بودند
 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان افزود: دشمن و منافق برای اینکه مسیرمان را از انقلاب جدا کند خدعه می کنند و حرف های قشنگ می زنند واسطه می آورند مثلا برای امت حضرت موسی (ع) سامری آوردند که از خواص بود ، بعد از پیغمبر (ص) به سراغ بیت پیغمبر(ص) رفتند و شخصی از بیت پیغمبر(ص) را سوار بر شتر کردند و جنگ جمل را راه انداختند، در زمان امام زمان (عج) به سراغ پسر امام هادی (ع)  رفتند و یک امام زمان قلابی درست کردند ،  در زمان انقلاب اسلامی  در فتنه ها علی الخصوص در فتنه ۸۸ به سراغ بعضی از عمامه به سرها رفتند که از خواص بودند  و برای ایجاد اختلاف بین مسلمین به سراغ عمامه به سری رفتند که  خودش را مرجع تقلید می داند پس بیدار و هوشیار باشید که تنها شاخص ولایت می باشد.
 
 
نظام سرمایه داری از دست انقلاب اسلامی سیلی خورده است
 
 
حجت الاسلام و المسلمین  کمالی افزود: نظام سرمایه داری از دست انقلاب اسلامی سیلی خورده است و این انقلاب  ستون های نظام سرمایه داری را  به لرزه در آورده و دشمن به دنبال این است که انتقام بگیرد لذا به دنبال این است کسانی که بیشترین  قابلیت را در تبدیل کردن نظام امامت به نظام سرمایه داری دارند به عنوان سرپل های نظام سرمایه داری انتخاب کنند.
 
 
خدعه  بعدی دشمن به واسطه ی آقا زاده هاست
 
 
وی بیان نمود: خدعه ی بعدی دشمن به واسطه ی آقا زاده هاست  که به سراغ شما آمده است  در انقلاب اسلامی  هم شاهد این هستیم  با آقا زاده هایی که بابای آنها فرد خوبی بوده است از نام باباش سوء استفاده می کند و علیه حسین زمان موضع گیری می کند.
 
 
یک فرد منافق از نام باباش  سوء استفاده می کند و به ساحت مقدس امام رضا (ع) توهین می نماید
 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد (ص) استان کرمان افزود: یک آدم دیوانه بی شعور از نام باباش سوء استفاده می کند و در یکی از استان ها به ساحت مقدس امام رضا (ع) توهین می کند و می گوید اگر امام رضا زنده بود  در این کنسرت های که اختلاط زن و مرد و مشروبات الکلی وجود دارد شرکت می کند این فرد منافق  بی خود می کند از طرف امام رضا (ع) حرف می زند و غلط کرد به امام رضا (ع) گفت امام رضا حریم ندارد.
 
 
اگر مردم سکوت می کنند از نجابت مردم سوء استفاده نکنید 
 
 
وی افزود: در استان کرمان فرد منافقی می گوید انقلاب رو به انحراف است ،  مردم بیدار باشید کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا هر روز عاشورا است ، به این افراد و مسئولین استان کرمان هشدار می دهیم فکر مکنید اگر مردم سکوت می کنند نشان از رضایت آنها است سکوت به خاطر صبر ولایی آنها ست از نجابت مردم سوء استفاده نکنید .
 
 
حجت الاسلام کمالی با اشاره به برجام افزود: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن قابل اعتماد نیست و به مسئولین هشدار دادند ولی آنها قبول نکردند رفتند با دشمن ارتباط برقرار کردند سانتریفیوژهای ما را تعطیل کردند ، اورانیوم غنی شده را کامل به دشمن دادند  ، آب سنگین اراک را سیمان ریختند و پلمپ کردند ولی امروز در عوض هیچ چیز نگرفتیم و وضعیت زندگی مردم خراب تر شد ، آمریکایی ها تحریم ها را ده سال دیگر تمدید کردند ای کاش به جای اعتماد به دشمن به ولایت توجه می کردیم.
 
 
اگر لحظه ای از ولایت دور شویم جریان سقیفه بنی ساعده تکرار می شود
 
 
وی  افزود: همگامی با ولایت را مد نظر داشته باشیم اگر لحظه ای از ولایت دور شویم جریان سقیفه بنی ساعده تکرار می شود و اگر از ولایت دور شویم و دور شدن ما طولانی شود جریان کربلا دوباره تکرار می شود .
 
 
حجت الاسلا کمالی در پایان هشدار داد: اگر قرار است کربلا تکرار شود ، این بار حسینیان به مسلخ نمی روند  بلکه شما یزیدیان هستید که به مسلخ می روید.
 

 

 

img_2413

143

img_2395

img_2357

img_2401img_2403img_2367img_2380img_2382  img_2342img_2344

img_2364

img_2339img_2419

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار