به متقاضیان سرمایه گذاری درشهرک صنعتی خلیج فارس بهمئی مشوق های ویژه اعطا می شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۰۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در دیدار با رحمانی فرماندار شهرستان بهمئی گفت: توسعه صنعتی و رونق تولید در این شهرستان نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان مرتبط است.

سهراب بنام که به منظور بررسی مشکلات زیرساخت های شهرک صنعتی خلیج فارس به لیکک سفر کرده بود افزود: زیرساخت های لازم از جمله برق، آب و جاده در شهرک صنعتی خلیج فارس لیکک به اتمام رسیده و عملیات گازرسانی به این شهرک نیز هم اینک در حال برنامه ریزی و انجام است.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول کارخانه تولید آهک هیدراته ماغر واقع در شهرک صنعتی خلیج فارس لیکک بر حمایت ویژه از این مجموعه به منظور تأمین مالی و راه اندازی فاز دوم تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد حمایت از صنایع خرد و کوچک و ساماندهی صنوف مزاحم و آلاینده شهری را از دیگر اقدامات در دست بررسی در این شهرستان دانست و حمایت و پیگیری ویژه مسئولان محلی را خواستار شد.

بنام همچنین با اشاره به پیاده سازی مدل توسعه ای خوشه های کسب وکار برای اولین بار در استان توسط شرکت شهرک های صنعتی گفت: برنامه ریزی های لازم به منظورحمایت ویژه از دست اندرکاران خوشه دست بافته های استان در حوزه های مختلف ازجمله حوزه تأمین مواد اولیه، توسعه بازار و بازار یابی و شرکت در نمایشگاه ها و تورهای صنعتی صورت پذیرفته و درحال پیگیری است.

فرماندار شهرستان بهمئی نیز گفت: مهم ترین اولویت کاری پس ازبحث زیرساخت ها، جذب سرمایه گذار در شهرک صنعتی است که باید با تمام قوت پیگیری شود و آماده ی هر نوع همکاری با شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

در این جلسه مقرر شد صنوف آلاینده شهری از طریق مسئولان محلی شناسائی  و به شرکت شهرکهای صنعتی به منظور تأمین زمین و ادامه کار معرفی شوند.

ارسال نظرات