نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

مقابله با قاچاق کالا و سلامت، دو عرصه مهم فعالیت سازمان تعزیرات در راستای اقتصاد مقاومتی است

آیت الله حسینی همدانی گفت: اطلاعاتی که ما از استان داریم، نشان‌دهنده‌ی اهتمام مجموعه سازمان تعزیرات به پیشرفت کارها است و این اهتمام هم یقیناً ریشه در باورها و حمیت و اهتمام مسؤولین و مدیران این ارگان دارد.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۹۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج به نقل از سایت امام جمعه کرج، دکتر علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، با همراهی احمد فاضلیان، رئیس‌کل دادگستری استان البرز و علی‌اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرده و به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته پرداخت.

مقابله با قاچاق کالا و سلامت، دو عرصه مهم فعالیت سازمان تعزیرات در راستای اقتصاد مقاومتی است

در این دیدار، آیت‌الله حسینی همدانی ضمن تبریک ایام ربیع و سالروز به امامت رسیدن صاحب‌الزمان (عج) در این ماه، بیان داشتند: اطلاعاتی که ما از استان داریم، نشان‌دهنده‌ی اهتمام مجموعه سازمان تعزیرات به پیشرفت کارها است و این اهتمام هم یقیناً ریشه در باورها و حمیت و اهتمام مسؤولین و مدیران این ارگان دارد.

ایشان اظهار داشتند: باور به کار در کنار عدم وابستگی به جایگاه و مقام، در هر سِمت و پستی موجب ایجاد اهتمام به آن می‌شود و قاطعیت را به همراه دارد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از مسائل مهم کشور، تصریح کردند: یقیناً به‌صرف جلسه و نشست و کتاب نوشتن، پیشرفتی در اقتصاد مقاومتی شاهد نخواهیم بود و باید این اصول را در فضای "اقدام و عمل” پیاده نمود.

ایشان با شاره به هشدارهای رهبری نسبت به رفتار موذیانه‌ی دشمنان، اظهار داشتند: یکی از روش‌های تقویت اقتصاد مقاومتی که به مجموعه‌ی تعزیرات حکومتی مرتبط می‌شود، عملکرد دقیق و محکم این سازمان است.

ایشان تصریح کردند: مقابله با قاچاق کالا و سلامت، دو عرصه‌ی مهمی است که تعزیرات می‌تواند با ورود مؤثر به آن‌ها، بسترهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را تقویت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، گفتند: نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم، این است که جزا و جریمه به‌نوعی تنظیم و اعمال شود که حالت بازدارندگی داشته باشد و موجب تجرّی مجرمین نشود، چراکه اگر برخورد با جرم سبک و ارزان شود، خود، عاملی برای افزایش جرم است.

ایشان بیان داشتند: نکته اساسی دیگر، سرعت عمل در رسیدگی به جرائم و پرونده‌ها است که تأثیر به سزایی در پیشگیری از وقوع جرائم بعدی دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به وجود قریب ۷۰ هزار واحد صنفی در استان، بیان داشتند: اصناف، یکی دیگر از مجموعه‌هایی است که باید عملکرد آن‌ها موردتوجه باشد؛ چراکه با جمع کثیری از اجتماع در تماس هستند و با متن مردم تعامل بالایی دارند.

ایشان گفتند: نکته مهم دیگری که نباید مورد غفلت واقع شود، تأمین زیرساخت‌های فنی و انسانی موردنیاز زیرمجموعه‌های این سازمان در استان است، چراکه البرز به دلیل جوان بودن، در اکثر موارد از نبود زیرساخت‌های لازم رنج می‌برد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار