اختصاص 77 میلیارد ریال برای مسکن مددجویان

امسال بیش از 77 میلیارد ریال برای ساخت و بهسازی مسکن مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۸۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
مشاور رییس کمیته ی امداد و مدیرکل مسکن کمیته ی امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات اختصاصی کمیته امداد کشور، کمک های دولت و محل جمع آوری صدقات مردم تامین شده است.

ابراهیم بازیان با بیان اینکه امسال در کهگیلویه و بویراحمد 200 واحد مسکن شهری و 106 واحد مسکن روستایی برای مددجویان درحال ساخت است افزود: بیش از 600 واحد نیز در حال تعمیر و بازسازی است.

وی به ساخت مسکن برای ساکنان بافت فرسوده دوگنبدان اشاره کرد و ادامه داد: برای ساکنان 147 واحد در بافت فرسوده تشکیل پرونده شده که 28 واحد در حال ساخت است.

محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز گفت: علاوه بر 400 میلیون ریال تسهیلات کم بهره و 60 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، 200 میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض به افراد تحت حمایت در بافت فرسوده پرداخت می شود.

فرماندار گچساران نیز با بیان اینکه 150 میلیارد تومان برای بازسازی بافت فرسوده دوگنبدان اختصاص یافته است گفت: از این رقم 400 میلیون ریال به صورت کم بهره و 60 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت می شود.

رحیمی افزود: بیش از یک هزار نفر در ستاد بافت فرسوده برای بازسازی تشکیل پرونده داده اند که تاپایان امسال 100 واحد تکمیل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار