ابوالقاسم پالیز گیر گفت: شهادت تعداد زیادی از دانشجویان کشور در 8 سال دفاع مقدس بیانگر اوج آزادگی و عشق به ارزش ها در میان این قشر است.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۶۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرماندار ساوجبلاغ با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو گفت: دانشجوی ایرانی در هر مقطع از تاریخ استکبارستیز بوده است.

دانشجوی ایرانی استکبارستیز است

ابوالقاسم پالیز گیر روز سه شنبه در بازدید از دانشگاه پیام نور ساوجبلاغ افزود: شهادت تعداد زیادی از دانشجویان کشور در 8 سال دفاع مقدس بیانگر اوج آزادگی و عشق به ارزش ها در میان این قشر است.

وی گفت: امروز دانشجویان با انجام کارهای علمی برای شکوفایی اقتصادی و علمی کشور گام برمی دارند.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: امروز به خدمات علمی دانشجویان برای پیشبرد برنامه های مختلف کشور نیاز است.

وی با اشاره به نیازهای آموزشی در ساوجبلاغ گفت: در سال های اخیر برای توسعه علمی و عمرانی دانشگاه پیام نور ساوجبلاغ اقداماتی انجام شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور هشتگرد نیز در این بازدید گفت: به رغم مشکلات پیش رو، رشد کمی و کیفی دانشگاه در این چند سال گذشته مثبت بوده است.

ناصر گروسی افزود: از آغاز فعالیت این دانشگاه چند سالی می گذرد و در زمان حاضر تعداد دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و کارشناسی، 3000 نفر است.

وی یکی از اهداف این دانشگاه را ارتقاء جایگاه و رتبه آن در سطح استان البرز برشمرد و با اشاره به توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه گفت: برخی رشته های تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به این دانشگاه اضافه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها