فرماندار ساوجبلاغ در جلسه شوراى هماهنگى مديريت بحران استان البرز كه با حضور رئيس سازمان مديريت بحران كشور واستاندار برگزار شد بود خواستار تعین تکلیف و حل مشکل انبارهای هلال احمر در این شهرستان شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۴۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،فرماندار ساوجبلاغ در جلسه شوراى هماهنگى مديريت بحران استان البرز كه با حضور رئيس سازمان مديريت بحران كشور واستاندار  برگزار شد  بود خواستار تعین تکلیف و حل مشکل انبارهای هلال احمر در این شهرستان شد.

تکلیف انبارهای هلال احمر را روشن کنید

ابوالقاسم پالیز گیر وجود انبار های بزرگ هلال احمر در ساوجبلاغ را پتانسیل مهم برای استانهای البرز ،تهران،قزوین ،قم و حتی گیلان بیان کرد: متاسفانه به لحاظ عدم تامین اعتبار سیمان آبیک مدعی مالکیت آنرا دارد و هلال احمر اجازه دپوی اقلام اساسی مواقع بحران خود را ندارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با وقوع حادثه ای انبار متمرکز با قابلیت این انبار در منطقه  موجود نیست و نباید به خاطر عدم تامین مبلغی  شاهد از دست دادن آن باشیم.

پالیز گیر واگذارى نردبان هيدروليكى براى امدادرسانى احتمالى در حوادث غيرمترقبه از جمله اتش سوزى براى ساختمانهاى بلند مرتبه وبرجهاى شهرجديد هشتگرد را از مهمترین درخواست مدیریت بحران این شهرستان بیان کرد و تاکید کرد: اگر حادثه در یکی از برج های شهر جدید اتفاق بیفتتد شاهد وقایع تلخی خواهیم بود. 

 فرماندار ساوجبلاغ به میزان تلفات جانی و مالی در بزرگراه کرج هشتگرد اشاره کرد و خاطر نشان کرد: واگذارى يك دستگاه جرثقيل براى امداد رسانى در حوادث جاده اى از نیاز های اساسی شهرستان است تا در صورت وقوع حادثه در کمترین زمان اتوبان باز گشایی شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها