فرمانده ناحیه ثارالله یزد درجمع ائمه جماعات:
فرمانده ی ناحیه ی ثارالله در همایش ائمه ی جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماند هان پایگاه ها گفت:باید از مسجد و پایگاه یک صدا بلند شود و از دست آورد های انقلاب اسلامی دفاع کنند و اهدافی که شهدا خون خود را نثار آن کردند را دنبال کنند.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۰۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همایش ائمه ی جماعات و هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها ی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در دفتر آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد برگزار شد.

سرگرد دهقان فرمانده ی ناحیه ی ثارالله در ابتدای این همایش ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: باید از مسجد و پایگاه یک صدا بلند شود و از دست آورد های انقلاب اسلامی دفاع کنند و اهدافی که شهدا خون خود را نثار آن کردند را دنبال کنند.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان مبنی بر 5 سرفصل بصیرت،جذب حداکثری، هم افزایی لایه های مختلف و بسیج، مردم سالاری دینی، هیئت های اندیشه ورز در جنگ نرم و سخت، خاطر نشان کرد که امروز کار بسیجیان و روحانیون چندین برابر شده و باید درس بصیرت افزایی به آحاد مردم و بسیجیان داده شود تا مردم در گرداب حق و باطل بتوانند حق را تشخیص بدهند .

همچنین وی در پایان سخنان خود از دفتر آیت الله مدرسی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این همایش حضرت آیت الله مدرسی به ایراد سخنانی در مورد اتحاد و همکاری بیشتر بین ائمه جماعت و هیئت امنا مساجد و بسیج اشاره نمود و خاطر نشان کرد در مساجد باید ارتباط بین هیئت امنا و فرماندهان پایگاه ها و ائمه جماعات با رویکرد احساس مسئولیت و تقویت دیدگاه انقلابی گری باشد.


ارسال نظرات