معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

مقابل هر کس که در برابر انقلاب بایستد، می‌ایستیم

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با بیان اینکه هر فردی در برابر انقلاب ایستادگی کند سپاه در مقابلش خواهد ایستاد افزود: این اصلی ترین ماموریت سپاه و در قانون اساسی نیز آمده است.
کد خبر: ۸۷۸۸۸۹۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار سپهر در همایش گفتمان ولایت در سالن اجتماعات نیروی انتظامی استان گیلان گفتمان ولایت را گفتمان قرآن و انبیا الهی دانست و اظهار کرد: اصلی ترین مشکل استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز گفتمان ولایت است.

وی با بیان اینکه مشکل آمریکا با کشور ما حضور یک ابر حریف چون مقام معظم رهبری است افزود:  دشمن به خوبی فهمیده است که ولایت فقیه نقشه راه به مردم در برابر باطل نشان می دهد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با بیان اینکه امروز صهيونيست ها در دنیا قوه تصمیم گیری برای مبارزه با انقلاب هستند گفت: برای عبور از این توطئه ها باید با تکیه بر سخنان و خط مشی هایی که رهبر انقلاب ترسیم می کنند حرکت کنیم.

ایران با قدرت فرهنگی نه بمب اتم دنیا را تسخیر می کند

سردار سپهر گفتمان ولایت را راهگشای عبور از پیچ های سخت انقلاب در برابر دشمن خواند و گفت: ایران نیاز به بمب اتم ندارد، بلکه با قدرت فرهنگی خود دنیا را تسخیر می کند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید عمار ولایت باشیم گفت: نقش عمار تولید قدرت برای امام خود و روشنگری است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با اشاره به این موضوع که باید تولید کننده قدرت دفاع از انقلاب باشیم اضافه کرد: باید راه حل هاي فکری،سیاسی، اجتماعی با ذايقه های مختلف مردم ایجاد کنیم.

سردار سپهر اضافه کرد: هادیان سیاسی باید عمارگونه و مالک اشتر وار به روشنگری بپردازند، انقلاب نیاز به تولید فکر،اندیشه و روش برای عمل به اندازه و به موقع دارد.

مقابل هر کس که در برابر انقلاب بایستد، می‌ایستیم

وی با بیان اینکه اگر نماینده ای در آمریکا به کنگره یا قانون اساسی آن توهین کند تمام هستی اش را از دست خواهد داد گفت: برخی در مملکت ما هر کاری می کنند و می گویند سپاه کار سياسي می کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور ادامه داد: ما که برای دفاع از انقلاب خون می دهیم، به ما می گویند کار سیاسی می کنید.

سردار سپهر با بیان اینکه هر فردی در برابر انقلاب ایستادگی کند سپاه در مقابلش خواهد ایستاد افزود: این اصلی ترین ماموریت سپاه و در قانون اساسی نیز آمده است.

برای حفظ انقلاب راهی جز ایستادگی در برابر آمریکا نداریم


وی ایستادگی انقلابی مقابل نظام سلطه را نخستین راهبردهای انقلاب از نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: برای حفظ انقلاب هیچ راهی جز ایستادگی در برابر آمریکا نداریم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور حمایت از جبهه مقاومت در سراسر منطقه نفوذ آمریکا حتی آمریکای لاتین را دومین راهبرد انقلاب از دیدگاه رهبر انقلاب بیان کرد و گفت: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر جنگی را در هر کجای جهان اسلام کلید زد، بواسطه انقلاب با شکست روبرو شد.

ایران قدرت نو ظهور دفاعی در دنیا است

وی یادآور شد: جبهه مقاومت در کشورهای سوریه،یمن،لیبی،عراق جبهه حق پیروز است و هیمنه استکبار در مقابل ما شکسته می شود.

سردار سپهر استحکام درونی قدرت را از دیگر راهبردهای انقلاب از منظر مقام معظم رهبری خواند و گفت: ما مجلس،قوه قضائیه،شورای شهر،استاندار و فرمانداری می خواهیم که در مسیر دفاع از انقلاب و شهدا گام بردارد.

وی با بیان اینکه ایران قدرت نو ظهور دفاعی در دنیا است خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش از این قدرت دفاعی هراس دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار